۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱
کد خبر: 81518541
T T
۰ نفر

دكل مخابراتی گیشا جمع شد

۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱
کد خبر: 81518541
دكل مخابراتی گیشا جمع شد

تهران - ایرنا - گیشا از جمله مناطقی است كه سالیان سال آنتن دهی تلفن همراه در آن منطقه با مشكل همراه بوده است؛ به همین سبب همراه اول ناچار به خرید ملكی مسكونی شده بود تا سایت مورد نظر را كه یكی از سایت های قدیمی اپراتور اول بوده در آن نصب كند كه این سایت امروز جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اپراتورها نیز همواره تأكید كرده اند تا جایابی سایت جدید، باید جلوی جمع آوری سایت های مورد اختلاف گرفته شود تا ارتباط مردم دچار مشكل نشود.

این در حالی است كه شهرداری منطقه دو تهران روز جاری اقدام به جمع آوری این دكل كرد.

شهردار ناحیه سه منطقه 2 تهران در این ارتباط گفت: براساس شكایت مردم و با دستور دادستان اقدام به جمع آوری دكل های مخابراتی فاقد مجوز می كنیم.

وحید اكبری در محل جمع آوری یكی از دكل های مخابراتی متعلق به همراه اول، رایتل و مبین نت واقع در خیابان گیشا تقاطع كوچه سیزدهم و كسروی، افزود: با پیگیری شهرداری تهران و مدیریت شركت مشترك ارتباط شهر، برای سایت هایی كه فاقد مجوز حقوقی هستند با دستور دادستان حكم قضایی صادر و در نتیجه این دكل ها جمع آوری می شود.

وی ادامه داد: این در حالی است كه برای جمع آوری این دكل پیشتر سه مرتبه اخطار ابلاغ شده اما اپراتورهای مورد نظر در زمینه تهیه مجوز اقدامی انجام نداده بودند.

در جریان جمع آوری این مورد دكل مخابراتی شنیده شد كه این اقدام در جهت حفظ سلامت شهروندان و مخاطراتی كه ناشی از تشعشعات دكل های مخابراتی حاصل می شود، انجام می گیرد و این در حالی است كه هنوز هیچ مرجع رسمی نسبت به آسیب رسان بودن تشعشعات دكل های مخابراتی مشابه اظهار نظری انجام نداده است.

اقتصام(2)1053**1558
۰ نفر