۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 81521468
T T
۰ نفر

تهران-ایرنا- شبكه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام كرد كه در پی نفوذ پهپادهای حزب الله به عمق سرزمین های اشغالی ، فرمانده نیروی هوایی اسراییل دستور متوقف كردن تمرین های نظامی را صادر كرد .

به گزارش پایگاه خبری النشره ، ژنرال امیر ایشل فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هدف از این كار را بررسی حوادث امنیتی خطرناك اخیر دانست .

شبكه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود : فرمانده نیروی هوایی اشاره ای به نوع این حوادث امنیتی نكرد اما ظاهرا حدود دو هفته پیش هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد ) ناشناسی وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و پس از مدتی پرواز ، به سلامت به پایگاه های خود بازگشته بودند .

رسانه های رژیم صهیونیستی در آن زمان تاكید كردند این پهپادها از راس ناقوره در شمال فلسطین اشغالی به پرواز در آمده و متعلق به حزب الله لبنان بودند .

عملیات شبعا كه حزب الله لبنان اخیرا در پاسخ به ترور شماری از نیروهای خود در سوریه انجام داد و چندین نظامی صهیونیست را به هلاكت رساند ، باعث وحشت شدید صهیونیست ها شده و آن ها تاكنون جرات نكرده اند كاری در این خصوص انجام دهند .

رژیم صهیونیستی پیوسته سعی می كند ارتش خود را ارتشی شكست ناپذیر و بسیار قدرتمند معرفی كند اما حوادث اخیر از جمله ناموفق بودن تجاوز نظامی 51روزه به نوار غزه و همچنین اعتراف به شكست آزمایش موشك های حیتس و ناتوانی در مقابل نیروهای مقاومت نشان داد موازنه قوا در منطقه كاملا تغییر كرده و اسطوره شكست ناپذیربودن ارتش این رژیم در حال فروپاشی است .

خاورم **2041**1549
۰ نفر