۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷
کد خبر: 81531572
T T
۰ نفر
بيانيه تيپ فاطميون: حماسه ابوحامد ادامه دارد/ هشدار به داعش

تهران - ايرنا - تيپ فاطميون متشكل از نيروهاي نظامي افغان مدافع حرم، در بيانيه‌اي، ضمن هشدار جدي به داعش، اعلام كرد كه راه ابوحامد فرمانده شهيد خود را ادامه مي‌دهد و هزاران ابوحامد ديگر از خون او در حال روييدن است.

به گزارش ايرنا از سازمان بسيج مستضعفين، مراسم تشييع پيكر پاك شهيد عليرضا توسلي فرمانده نظامي نيروهاي افغانستاني كه چند وقتي است با حضور داوطلبانه خود در سوريه تحت عنوان مدافعان حرم در برابر جريانات تروريستي و تكفيري مبارزه مي‌كنند، روز گذشته(جمعه) در مشهد مقدس برگزار شد.

شهيد عليرضا توسلي معروف به ابوحامد از رزمندگان دوران جهاد در افغانستان بوده كه سال‌ها پيش به همراه خانواده خود به ايران مهاجرت كرده و در مشهد مقدس زندگي مي‌كرد.

پس از آغاز نبرد سوريه و قدرت گرفتن حضور داوطلبانه نيروهاي مختلف از كشورهاي مختلف، جمعي از افغانستاني‌هاي مهاجر ساكن شهرهاي مختلف ايران، عراق، عمان، كويت و ديگر كشورهاي منطقه، رهسپار اين كشور شدند.

شهيد توسلي نيز يكي از اين نيروها بود كه به همراهي تعداد ديگري از مهاجران افغانستاني به سوريه رفته بود.

گويا اين نيروها در كنار يكديگر يك تيپ نظامي با نام فاطميون تشكيل داده‌اند كه در كنار ارتش سوريه به حفاظت از حرم حضرت زينب(س) و مبارزه با گروهك‌هاي تكفيري مشغول هستند.

برخي اخبار حكايت از اين دارد كه پس از هتك حرمت اعضاي گروهك داعش به مقدسات اسلامي و نبش قبر برخي اصحاب پيامبر(ص) نيروهاي مسلمان از كشورهاي مختلف به حركت آمده و براي مبارزه با تندروي‌هاي آنان به صورت داوطلبانه رهسپار سوريه و عراق شده‌اند.

شهيد توسلي نيز كه از جمله اين افراد بود، چند روز پيش به همراه معاون عمليات خود شهيد بخشي، در جريان انفجار خمپاره شليكي نيروهاي داعش به شهادت رسيد.

روز گذشته بعد از برگزاري مراسم تدفين پيكر اين شهدا، بيانيه‌‌اي قرائت شد كه گفته شده بيانيه همرزمان شهيد ابوحامد و رزمندگان فعال در تيپ فاطميون است.

آنها در اين بيانيه هشدارهاي جدي خطاب به گروهك داعش و دولت‌هاي حامي آن مطرح و اعلام كرده اند كه راه فرمانده شهيد خود را ادامه مي‌دهند و شهادت او هيچ خللي در مسير مقاومت اين تيپ ايجاد نكرده است.

آنها در بيانيه خود اعلام كرده‌اند كه براي مرداني كه آرزوي شهادت دارند، شهادت ابوحامدها، راه را پرفروغ‌تر مي‌كند و از خون اين شهيدان هزاران «ابوحامد» ديگر در حال روييدن است.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم رب الشهداء والصديقين

شهداء شمع محفل بشريت‌اند.

اي خداي شهداء! تو شاهد باش كه فرمانده دلاور و قهرمان ما شهيد عليرضا توسلي، شهيد رضا بخشي و پنج شهيد همرزمشان عاقلانه و عاشقانه در راه رضاي تو پاي در عرصه مبارزه گذاشتند تا حق مظلومين عالم را از ظالمين زمان بگيرند. «فاطميون» لشكر مخلص تو اند كه جان و خون خود را در دفاع از اسلام عزيز و مقدسات اسلامي در كف اخلاص نهادند و در عصر و زماني كه تمام ابرجنايتكاران با انديشه‌هاي التقاطي خود براي تخريب انديشه‌هاي آزاديخواهانه و براي رسيدن به مطامع دنيويشان در برابر اسلام ناب محمّدي و خصوصاً مذهب تشيع كه تنها مذهب انسان‌ساز و رهايي‌بخش از ظلمت‌ها و ذلت‌هاست صف كشيده‌اند و مي‌خواهند تمام دنيا را به سيطره خود درآورند و در اين راه از هيچ دسيسه و حربه‌اي به جان و آئين و خاك مسلمانان فروگذار نيستند و با ساختن گروهك‌هاي مزدوري نظير داعش به تخريب مقدسات ما مصمم شده‌اند، پا به ميدان گذاردند و در برابر آنان ايستاده‌اند.

در اين ميان سرداراني همچون ابوحامد گوي سبقت را از مدعيان آزادي‌خواهي ربوده و تحت زعامت ولي امر مسلمين و توجهات امام زمان(عج) به تشكيل گروه‌هاي مبارزه نظير «فاطميون» كمر همت بسته و در راه اعتلاي كلمة الله و نابودي دشمنان قسم خورده اسلام عزيز تا پاي جان ايستادگي كرده و مي‌كنند.

دشمنان بدانند:

1 - ما فاطميون، شهادت سردار شهيد ابوحامد و ياران همرزمش را توسط گروه‌هاي الحادي سلفي و مزدوران اسراييل محكوم و در كنار شهداء هم قسم مي‌شويم در ادامه راه اين شهيدان حافظ آرمان‌ها و پيرو راه آنها باشيم.

2 - ما فاطميون ظلم و ستم ابر قدرت‌هاي پوشالي نظير آمريكا، اسراييل و همقطاران ظالم‌شان را در كشورهاي مظلومي نظير افغانستان، فلسطين، لبنان، سوريه و عراق و كشتار ددمنشانه داعشيان كه نوكران سرسپرده ستمكاران هستند را بدينوسيله محكوم مي‌كنيم.

3 - ما فاطميون با تمام خانواده‌هاي شهداء ابراز همدردي كرده و اعلام مي‌داريم هرگز راه شهداء را رها نكرده و در كنار خانواده‌هايشان تا پاي جان خواهيم ماند.

4 - ما فاطميون با استعانت از خداوند و توجهات امام عصر(ارواحنا فداه) در هر نقطه از جهان كه لازم باشد عليه الحاد و كفر ستم پيشه مي‌جنگيم و از آرمان‌هاي بلند شهيدانمان دفاع مي‌كنيم و با شركت هرچه پرشكوه‌تر در صف‌هاي به هم پيوسته در كشور سوريه و حضور مخلصانه در جبهات حق عليه باطل و داعش، مشت محكمي بر دهان جبهه النصره، داعش، سلفي ها و اربابان جنايتكارشان مي‌زنيم و انتقام خون شهيدان فاطميون را به زودي خواهيم گرفت.

5 - به سران كشورهاي عرب خصوصا عمال آل سعود، اعلام مي‌كنيم كه دست از همكاري با سياست‌هاي غلط امريكا و اسراييل در منطقه بردارند و بيش از اين در برادركشي‌ها ميان مسلمانان و ريخته شدن خون هزاران جوان، پير و كودك بي‌گناه مسلمانان در منطقه را باعث نشوند و با تشكيل گروهك‌هاي تروريستي، خود و حقوق انساني ملت‌هاي خود را آلت دست و دست‌اندازي اجانب و بيگانگان نكنند و با شياطين زمان همراه نشوند.

6 - داعش بداند، مسلمانان عالم هرگز فريب چهره به ظاهر مسلمان اين گروهك دژخيم، آدمكش، مزدور، خونخوار، جاهل و متحجر را نمي‌خورند و به آنها هشدار مي‌دهيم كه دست از تعصب و جهل و عناد بردارند و بيش از اين موجب خدشه‌دار شدن دين پاك و طاهر اسلام نگردند و موجبات تفرقه مسلمانان را فراهم نكنند. در غير اين صورت به زودي زود نتيجه ددمنشي‌هاي خود را خواهند ديد.

7 - داعش بداند، ما پيروان پيامبر راستين حضرت محمّد ابن عبدالله(ص) و شيعيان اميرالمؤمنين علي(ع) و اهل بيت طاهرينش و كتاب خدا و سنت رسول الله(ص) هستيم. رشادت و شهامت در خون ما و شهادت آرزوي ماست. و كشتار برادران‌مان يا سوزاندن اجساد پاك شهدايمان يا جدا كردن سرهاي رزمندگان ما، نه تنها ترسي بر دل‌هاي ما نمي‌اندازد، كه هيچ خللي در اراده آهنين ما در دفاع از مقدسات‌مان وارد نمي‌كند و به زودي زود نتيجه اين اقدامات را به آنان خواهيم فهماند.

در ايام شهادت حضرت زهرا(س) دخت نبي اكرم(ص) و در كنار مزار شهداي فاطميون و سردار رشيدمان ابوحامد اعلام مي‌داريم: كه از خون ايشان هزاران ابوحامد ديگر در حال روييدن است و شهادت اين بزرگان فقط راه شهادت را براي ما پرفروغ‌تر مي‌كند.

اجتمام(1) ** 7029 ** 1071
۰ نفر