۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81553977
T T
۰ نفر
نشت گاز و انفجار در يك منزل مسكوني در تهران دو مصدوم برجاگذاشت

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از انفجار به دليل نشت گاز در يك منزل مسكوني خبر داد و گفت: در اين حادثه يك پيرمرد به همراه همسرش دچار آسيب ديدگي شدند.

جلال ملكي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شب گذشته ساعت 20.5 حادثه انفجار يك منزل مسكوني در خيابان دولت آباد محله صفاييه به سامانه 125 اعلام مي شود كه ايستگاه 14 آتش نشاني به محل حادثه اعزام شد.

وي بيان كرد: با حضور آتش نشانان مشاهده مي شود كه يك منزل مسكوني قديمي به وسعت 100 متر در قسمت پشت اين خانه كه متعلق به مستاجر بود دچار انفجار مي شود.

ملكي اضافه كرد: خوشبختانه در زمان انفجار كسي در مكان حادثه حضور نداشت اما شدت انفجار به حدي بود كه تمامي لوازم منزل به بيرون پرتاب شده بود.

وي اضافه كرد: در بخش جلوي اين خانه كه يك پيرمرد به همراه همسرش حضور داشتند كه به دليل تخريب بخشي از اين خانه مصدوم و در محل محبوس شدند.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: قبل از رسيدن آتش نشانان همسايگان سعي داشتند كه اين دو نفر را از محل خارج كنند كه آتش نشانان وارد عمل شده و اين دو فرد مصدوم را از محل خارج و تحويل عوامل اورژانس دادند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به بررسي هاي تيم كارشناسي سازمان آتش نشاني نشت گاز و ايجاد شدن يك جرقه ناگهاني سبب انفجار اين خانه مسكوني شده بود.

ملكي افزود : آتش نشانان محل را ايمن سازي كردند و اين عمليات در ساعت 21.5 به پايان رسيد.

تهرام/7243/1348
۰ نفر