۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81556243
T T
۰ نفر
معاون سپاه قدس گيلان: عمق بخشي انقلاب، حاصل اردوهاي جهادي است

رشت - ايرنا - معاون اجرايي سپاه قدس استان گيلان گفت: حاصل اردوهاي جهادي عمق بخشي انقلاب اسلامي، خودسازي، كادرسازي و نيروسازي و هجرت الي الله است.

به گزارش خبرنگار ايرنا سرهنگ پاسدار عباس بايرامي روز سه شنبه در جمع دانشجويان جهادي گروه مصباح منطقه خرارود از توابع شهرستان سياهكل در شرق استان گيلان اظهار كرد: اردوهاي جهادي، فرصتي براي تعالي روح است و مي‌توان در اين اردوها انسان‌هاي خوب تربيت كرد.

وي بردن انقلاب به روستاها را از ديگر اثرات اردوهاي جهادي دانست و گفت: شما با اين اردو، انقلاب را به روستاها مي‌بريد و دل افراد روستايي را با انقلاب نرم‌تر مي‌كنيد البته براي اين اقدام ابتدا بايد خود شما انقلابي بوده و انقلاب را به درستي بشناسيد تا بتوانيد آنها را نيز انقلابي كنيد.

سرهنگ بايرامي با بيان اينكه رويكرد اردوهاي جهادي انسان محور و نرم افزاري است، افزود: در عرصه عمراني و خدماتي هم تلاش هاي زيادي مي شود اما هدف، تربيت انسان است.

وي ادامه داد: حضور جوانان جهادگر بسيجي در مناطق محروم منجر به تغييراتي در جهت بهبود وضعيت فرهنگي، اجتماعي، عمراني روستائيان مي شود كه آثارش نسل به نسل برجاي خواهد ماند.

37 نفر از جهادگران بسيجي گروه مصباح به مدت 10 روز در روستاي خرارود سياهكل در عرصه هاي آموزشي، فرهنگي و عمراني مشغول به فعاليت هستند.

مرتضي نورسته مسوول سازندگي و كارآمدسازي سازمان بسيج دانشجويي استان گيلان پيش از اين، از اعزام يكصد و 50 نفر از دانشجويان بسيجي و فارغ التحصيلان به اردوهاي جهادي در ايام نوروز خبر داده بود.

وي گفته بود كه اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي استان گيلان، از سوم فروردين ماه آغاز شده و تا هفدهم همين ماه ادامه مي يابد.

اردوهاي جهادي دانشجويي از سال 1379 در كشور و از سال 1383 در استان گيلان با هدف محروميت زدايي در مناطق محروم آغاز شده است.ك/3

7295/2007