۱۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳
کد خبر: 81557355
T T
۰ نفر
فرماندار خرمشهر:روزانه بين 100 تا 150 نفر گردشگر از يادمان هاي خرمشهر ديدن مي كنند

آبادان- ايرنا- فرماندار خرمشهر گفت: روزانه بين 100 تا 150 نفر گردشگر از يادمان ها و نقاط گردشگري خرمشهر ديدن مي كنند.

ولي اله حياتي روز پنجشنبه در يادمان شهداي شلمچه در گفت و گو با ايرنا افزود: از 40 هزار نفر ظرفيت بيتوته مسافران نوروزي در شهرستان خرمشهر در ايام نوروز، 10 هزار نفر از ظرفيت گردشگري آبي در ساحل كارون استفاده كردند.

وي هفت اسكله قايق سواري در خرمشهر را يادآور شد و گفت: در تعطيلات نوروزي سه گشت دريايي به صورت تورهاي يك ساعته در رودخانه هاي مرزي دريايي ايران و عراق در حال انجام است كه با استقبال خوبي رو به رو شده است.

حياتي به فعاليت هفت نمايشگاه صنايع دستي خرمشهر نيز اشاره كرد و افزود:در اين نمايشگاه ها،انواع صنايع دستي بومي و انواع شيريني محلي به مهمانان نوروزي عرضه مي شود ضمن اينكه نظارت بر فعاليت ها و خدمات مهمانان نوروزي تاكيد شده است.

وي ادامه داد: بر اساس فرم هاي نظر سنجي توزيع شده بين مهمانان نوروزي 80 درصد مسافران ابراز رضايت مندي كردند و شهرستان خرمشهر را سفر مجددي در سال هاي آتي انتخاب كرده اند.

در روزهاي تعطيلات نوروزي هزاران نفر از كاروان هاي راهيان نور و مهمانان نوروزي به صورت خودجوش در يادمان هاي عملياتي دفاع مقدس در شهرستان خرمشهر اعم از شلمچه، نهر خين، علقمه و موزه دفاع مقدس حضور مي يابند.

7100/640