۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۳۸
کد خبر: 81562981
T T
۰ نفر
ورزشكاران چهارمحال و بختياري سال نو را با اردوهاي ملي آغاز كردند

شهركرد-ايرنا- ورزشكاران چهارمحال و بختياري سال 94 را با حضور در اردوهاي تيم هاي ملي آغاز كردند.

به گزارش ايرنا،در حالي كه ورزش تيمي در چهارمحال و بختياري در سال 93 به دستاوردهاي مهمي دست نيافت، اما ورزشكاران در رشته هاي مختلف موفق به كسب جواز حضور در اردوهاي تيم هاي ملي شدند.

بهنام يخچالي كه پديده بسكتبال ايران در سال 93 بود در سال 94 با وجود داشتن دعوتنامه از تيم هاي خارجي،بازي در ايران را ترجيح داد.

يخچالي اكنون با تيم پتروشيمي قرار دارد و عضو ثابت تيم ملي نيز است كه از چند كشور دعوتنامه بازي داشت.

از سوي ديگر از سوي كادر فني فدراسيون بسكتبال،شايان پور كاوه و آرش بني مهدي بسكتباليست هاي جوان استان در آغاز امسال ، به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

شايان پوركاوه فرزند داوود پوركاوه مربي تيم ملي جوانان ايران است كه زماني پدرش يكي از بهترين گارد راس هاي بسكتبال كشور بود.

در همين حال،دومين مرحله از اردوي آماده سازي تيم ملي جوانان براي اعزام به مسابقات جام جهاني زير 19 سال يونان با دعوت 31 بازيكن از روز چهارشنبه 19 فروردين تا دوم ارديبهشت در تالار بسكتبال آزادي برگزار مي‌شود.

آرش بني مهدي و شايان پور كاوه خود را براي حضور در مسابقات جام جهاني بسكتبال زير 19 سال يونان آماده مي كنند.

از سوي ديگر در آغاز سال جديد نيز ،ورزشكاران سه گانه استان به اردوي تيم ملي بزرگسالان و اميد دعوت شدند.

احسان امينيان، امين سقايي، فرشيد حيدري و محمد مهدي رحمتي سه گانه كاران استان به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

مديركل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت:اردوي تيم ملي ورزش سه گانه رده سني جوانان و بزرگسالان از امروز هجدهم فروردين به مدت 16روز در استان كرمانشاه برگزار مي شود.

عبدالرحمان قاسمي،روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: احسان امينيان در رده سني بزرگسالان و امين سقايي و فرشيد حيدري در رده سني جوانان و محمد مهدي رحمتي در رده سني اميد در اردوي تيم ملي سه گانه خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا تايوان آماده مي كنند.

مازيار شيريان نيز بعنوان مربي در اردوي تيم ملي ورزش سه گانه حضور دارد كه اردوي تيم ملي رده سني اميد نيز به مدت يك هفته در تهران در حال برگزاري است.

به گزارش ايرنا، حضور ورزشكاران استان در تيم هاي ملي،

مي تواند نويد بخش سالي خوب براي ورزش چهارمحال و بختياري باشد.

هم اكنون 20 ورزشكار اين استان در رشته هاي مختلف عضو تيم هاي ملي ايران در رده هاي سني نوجوان،جوانان و بزرگسالان هستند.

2097