۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶
کد خبر: 81570816
T T
۰ نفر
سیل 50 میلیارد ریال به راه های روستایی بلده خسارت وارد كرد

نوشهر- ایرنا - مدیركل راه و شهرسازی مازندران گفت كه سیل تاكنون حدود 50 میلیارد ریال به راه های اصلی و فرعی مناطق روستایی بخش بلده شهرستان نور خسارت وارد كرده است.

حیدرعلی نوروزی روز سه شنبه در حاشیه بازدید ازمناطق سیلزده بلده درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سیل متاسفانه علاوه بر تخریب شش دستگاه پل ، حدود سه كیلومتر از راه روستاهای اوسكلا - ناحیه ، كمربن - بطاهركلا و كلیك - حتر را به طول كامل از بین برد و ارتباط پنج روستا به حوزه شهری و مركز بخش بلده را كرده است.

وی اظهار داشت : از ساعات اولیه وقوع سیل تاكنون سه گروه امدادی و خدماتی با تمامی امكانات و تجهیزات لازم در مناطق سیلزده حاضر شدند و همچنان مشغول بازگشایی راه های بسته شده در مناطق غرب مازندران هستند.

مدیركل راه و شهرسازی مازندران ، گفت : سیل در شش نقطه از جاده اصلی بلده هم خسارت جدی وارد كرده است كه نیروهای راهداری و سایر گروه های امدادی با تلاش شبانه روزی موفق به بازگشایی برخی از مسیرهای این جاده از جمله پل زنگوله به سمت نور و نیز هراز به سمت پل زنگوله شدند.

وی همچنین از مرمت نقاط خسارت دیده در مناطقی از جاده كندوان (چالوس - كرج ) خبر داد و افزود : هم اكنون جاده كندوان در حوزه استحفاظی مازندران باز است ولی بازگشایی كامل آن در صورت مرمت بخش واقع شده در استان البرز محقق خواهد شد.

نوروزی هم چنین گفت كه میزان خسارت وارد شده به جاده كندوان در حوزه استحفاظی مازندران در حال ارزیابی است.

بارندگی شدید و سیل ناشی از آن كه شامگاه یكشنبه در بیشتر مناطق غربی مازندران جاری شد خسارت سنگینی به بخش های مختلف بویژه در حوزه راه بر جای گذاشته است.ك/3

1535/7078/1654