۲۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۰۲
کد خبر: 81574632
T T
۰ نفر
نمازگزاران تجاوز عربستان سعودی به یمن را محكوم كردند

اخبار استانها - ایرنا- نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه این هفته سراسر كشور، با برگزاری راهپیمایی اقدام جنایتكارانه تجاوز نظامی عربستان و آل سعود و متحدانش به یمن را محكوم كردند.

شركت كنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای « سعودی جنایت می كند، امریكا حمایت می كند»، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریكا خشم و انزجار خود را از اقدام عربستان و آل سعود در كشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن ابراز كردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در مسجد امام (ره) با برگزاری راهپیمایی اقدام جنایتكارانه تجاوز نظامی آل سعود به یمن را محكوم كردند.

'سكوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، « خون شهیدان لاله گون می شود، آل سعود سرنگون می شود» از جمله شعارهای نمازگزاران اصفهانی در این راهپیمایی بود.

همچنین راهپیمایان پلاكاردها و پرچم هایی با مضمون سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از مردم مظلوم یمن در دست داشتند.

این راهپیمایی با حضور مردم و مسوولان از محل برپایی نماز جمعه در میدان امام (ره) تا خیابان حافظ برگزار شد.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان این راهپیمایی امروز جمعه در 14 شهرستان دیگر استان نیز برگزار شد.

پایان برگزاری آیین های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته استان البرز با راهپیمایی كوبنده مردم انقلابی و ولایتمدار استان همراه شد.

مردم مسلمان و قهرمان استان البرز نیز روز جمعه با برپایی راهپیمایی باشكوه، كشتار كودكان، زنان و مردم بی گناه كشور مسلمان یمن را محكوم كردند.

در شهر كرج، نمازگزاران از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس این شهر با سردادن شعارهای كوبنده 'مرگ بر آمریكا'، 'مرگ براسراییل'و 'مرگ برآل سعود' انزجار خود از عاملان كشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن اعلام داشتند.

همچنین، راهپیمایان كرجی برهوشیاری و اتحاد مسلمانان در برابر توطئه های استكبار جهانی و عوامل منطقه ای آن تاكید كردند.

مردم شهرستانهای فردیس، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و اشتهارد استان البرزنیز با برپایی راهپیمایی باشكوه ، مظلومیت مردم و كودكان بی گناه كشور یمن را فریاد زدند.

راهپیمایان استان البرز از ملت های مسلمان جهان و مجامع بین المللی خواستند در برابر كشتار بی رحمانه كودكان و مردم بی گناه یمن سكوت نكنند.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه ای در حمایت از مردم انقلابی یمن و محكومیت جنایات آل سعود و استكبار جهانی در این سرزمین اسلامی قرائت شد كه راهپیمایان مفاد آن را با سردادن تكبیر تایید كردند.

این راهپیمایی ها با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان استان البرز برگزار شد

نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری ، جنایات آل سعود در یمن را با برپایی راهپیمایی، محكوم كردند.

در پایان نماز جمعه شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری ،نمازگزاران با برپایی راهپیمایی خواستار ،توقف حمله عربستان به یمن شدند.

نمازگزاران در شهرهای چهارمحال و بختیاری با شعارهای مرگ بر آمریكا،مرگ بر اسرائیل و آل سعود،حمله عربستان به یمن را توطئه جدید رژیم اشغالگر قدس و آمریكا در منطقه دانستند.

نمازگزاران در شهركرد نیز از محل مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه بوعلی سینا،اقدام به برپایی تظاهرات ضد سعودی كردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهایی، مقاومت ملت یمن در برابر آمریكا و همپیمانانش را حق انقلابی مردم این كشور دانستند.

این راهپیمایی در شهرستان های بروجن، لردگان، اردل، فارسان ،بن ،كیار ، كوهرنگ ، سامان و شهركرد ،با حضور اقشار مختلف پس از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

مردم و نمازگزاران خراسان جنوبی نیز بعد از پایان نماز جمعه در محكومیت جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مسلمان و بی‌دفاع یمن، شعار مرگ بر آمریكا را فریاد زدند.

مردم شهیدپرور و ولایی شهر بیرجند مركز استان هم بعد از نماز جمعه در محكومیت حملات وحشیانه رژیم آل سعود به مردم یمن راهپیمایی كردند.

در این راهپیمایی باشكوه اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه بیرجند، با حمل شعارنوشته‌هایی در محكومیت جنایات و حملات وحشیانه رژیم آل سعود به مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، این جنایات را محكوم كرده و انزجار خود را از این اعمال جنایتكارانه به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی مردم بیرجند از محل برگزاری مراسم باشكوه نماز جمعه این هفته تا بلوار صنعت و معدن ادامه داشت و در این مراسم مسئولان فرهنگی و اجرایی این استان نیز حضور داشتند.

مردم شهر بیرجند در این راهپیمایی شعارهایی ازجمله مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود شرمت باد، آمریكا ننگت باد، سر دادند و خشم خود را از اعمال و جنایات رژیم آل سعود در یمن اعلام كردند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این راهپیمایی نیز در سایر شهرستان‌های استان در محكومیت جنایات رژیم آل سعود علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن با حضور اقشار مختلف و نمازگزاران برگزار شد.

نمازگزاران بوشهری هم پس از برپایی نماز جمعه با محكوم كردن تهاجم هوایی رژیم آل سعود به یمن، در حمایت از مردم بی دفاع این كشور راهپیمایی كردند.

راهپیمایان بوشهری با شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسراییل، سعودی جنایت می كند، آمریكا حمایت می كند، انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است، آل سعود، آمریكا پیوندتان مبارك، انزجار و خشم خود را از رژیم حاكم بر عربستان و حامیان آنها نشان دادند.

دراین راهپیمایی كه از مصلای جمعه بوشهر تا میدان قدس این شهر برگزارشد، شركت كنندگان پلاكاردهایی كه شعارهایی در محكومیت تهاجم هوایی آل سعود و كشتار مردم بی دفاع یمن بر آنها نوشته شده بود، در دست داشتند.

براساس گزارش های دریافتی از شهرهای مختلف استان بوشهر، نمازگزاران همه شهرهای این استان با محكوم كردن جنایت های آل سعود در یمن در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی كردند.

عربستان و شمار دیگری از كشورهای عربی به پشتیبانی لجستیكی و اطلاعاتی آمریكا در ششم فروردین امسال تجاوز هوایی گسترده ای را علیه جنبش مردمی انصارالله یمن در حمایت از دولت مستعفی و فراری عبدر به منصور هادی آغاز كردند.

عربستان به رغم مغایرت قوانین و مخالفت های بین المللی در زمینه مداخله در امور دیگر كشورها، همچنان به تجاوز نظامی در یمن ادامه می دهد كه حاصل آن علاوه بر آوارگی بخش قابل توجهی از یمنی ها، موجب كشته و زخمی شدن هزاران غیر نظامی از جمله زنان و كودكان این كشور شده است.

1596
۰ نفر