۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴
کد خبر: 81586833
T T
۰ نفر

باند سارقان حرفه اي احشام در مياندوآب به دام افتادند

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴
کد خبر: 81586833
باند سارقان حرفه اي احشام در مياندوآب به دام افتادند

مهاباد - ايرنا - با تلاش و هوشياري ماموران نيروي انتظامي مياندوآب، يك باند سارقان حرفه اي احشام در اين شهرستان به دام افتادند .

سرهنگ اسفنديار احمدي فرمانده انتظامي مياندوآب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به دنبال وصول اخباري مبني بر تردد يك كاميون حامل احشام سرقتي در اين شهرستان مراتب براي رسيدگي در دستور كار ماموران قرار گرفت .

وي اضافه كرد: اين كاميون در محور اروميه به مياندوآب توسط ماموران نيروي انتظامي اين شهرستان شناسايي و متوقف شد كه در بازجويي از راننده آن مشخص شد احشام سرقتي در يك دامداري در روستاي كوخان از توابع اين شهرستان تخليه شده است .

وي گفت: با حضور در اين دامداري 68 راس دام سرقتي كشف و مشخص شد كه اين احشام از يكي از روستاهاي اروميه سرقت و به اين مكان انتقال داده شده است .

سرهنگ احمدي اضافه كرد: با اعترافات متهم سه تن ديگر از همدستان وي نيز كه همگي از سارقان سابقه دار بودند، شناسايي و دستگير شدند.

وي گفت: اين سارقان پس از بازجويي به سه فقره ديگر سرقت احشام در مجموع به تعداد 108 راس از شهرستان هاي اروميه و نقده اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: با تلاش ماموران نيروي انتظامي صاحبان احشام مسروقه شناسايي و با طرح شكايت از طرف مال‌باختگان عليه متهم و تشكيل پرونده مقدماتي، متهمان براي سير مراحل بعدي تحويل مقامات قضايي شدند.

شهرستان مياندوآب با 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است .

6185/2093