۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۹
کد خبر: 81592885
T T
۰ نفر
تربیت نسل امروز و فردا مدیون هنر معلمان است

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه گفت: تربیت صحیح با شیوه اسلامی نسل امروز و فردای جامعه مدیون هنر معلمان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار روز یكشنبه در دیدار مسوولان تربت حیدریه با معلمان در مدرسه پروین، افزود: آموزش و پرورش نهاد موثر در جامعه اسلامی است و نقش مهمی در ساختار آن دارد.

وی گفت: معلمان با آموختن علوم و پرورش فكر و اندیشه دانش آموزان سهم بسزایی در بالندگی نسل های آینده كشور دارند.

امام جمعه تربت حیدریه اظهار كرد: اعتماد مردم به معلمان، بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش و نشان دهنده جایگاه ارزنده فرهنگیان در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز در این دیدار، گفت: به مناسبت هفته معلم در منطقه شهید برونسی 16معلم زن و 20معلم مرد، در سطح استان دو معلم زن و یك معلم مرد، از این شهرستان انتخاب شدند.

سعید نیرویی افزود: این همكاران در قالب گروه های مدیران نمونه، معلمان نمونه، سرگروه های آموزشی، خیرین فرهنگی، معلمان پژوهنده برتر سال 93 ، برگزیدگان استانی جشنواره ها، مسابقات و محققین برتر بسیجی هستند كه در هفته معلم تجلیل می شوند.

وی با اشاره به مشاركت خیرین در آموزش و پرورش تربت حیدریه، اظهار كرد: طی سال گذشته خیرین در این شهرستان كار ساخت 12 نماز خانه را آغاز كردند كه تاكنون شش نمازخانه بهره برداری شده است.

در این دیدار فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان در مدارس تربت حیدریه حضور و از معلمان تقدیركردند.

هم اكنون 32 هزار و 670 نفر از جمعیت 250 هزار نفری شهرستان تربت حیدریه را دانش آموزان تشكیل می دهند.

این شهرستان در 150 كیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

8005/1211