۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۳۲
کد خبر: 81592888
T T
۰ نفر

هفته معلم فرصتی برای تقدیراز زحمات معلمان است

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۳۲
کد خبر: 81592888
هفته  معلم  فرصتی برای تقدیراز زحمات معلمان است

بروجرد - ایرنا- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت:هفته معلم فرصتی برای تقدیراز زحمات معلمان است.

جمشید ابوالفتحی روز یكشنبه در تشریح برنامه های هفته معلم اظهار داشت: محور توسعه هر كشور را معلم بر عهده دارد ومعلمان در رشد و تعالی جامعه نقش مهمی دارند.

وی افزود: سه هزار و 500معلم در مدارس بروجرد مشغول تحصیل هستند سه هزار و500 معلم در شهرستان بروجرد مشغول به تدریس هستند و در مراسمی معلمان نمونه تجلیل خواهند شد.

'جمشید ابوالفتحی' در گفت و گو با خبرنگارایرناافزود: این تعداد معلم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تدریس هستند.

وی با اشاره به 12 اردیبهشت ماه روز معلم گفت: معلمان با آموختن علوم و پرورش فكر و اندیشه دانش آموزان سهم بسزایی در رشد و بالندگی نسل های آینده كشور ایفا می كنند.

وی اضافه كرد: نقش معلمان در سازندگی جامعه و تعلیم و تربیت قشر جوان بسیار مهم می باشد.

وی با اشاره به برخوردار بودن این شهرستان از سه هزار و500 معلم با جمعیت دانش آموزی 50 هزار نفری افزود: از این تعداد معلم تلاشگر و معلمان نمونه در 15 اردیبهشت طی مراسمی تجلیل خواهد شد.

وی اضافه كرد: همچنین سه هزار و 500 معلم بازنشسته در بروجرد وجود دارد كه این افراد همه تلاش خود را برای آموزش علم و دانش به دانش اموزان در مدارس به كار گرفته اند.

به گفته وی در هفته بزرگداشت معلم برنامه های مختلفی در بروجرد اجرا خواهد شد كه تجلیل از معلمان نمونه و بازنشستگان از مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

ابوالفتحی تصریح كرد: در هفته معلم حدود 400 معلم نمونه و بازنشسته مود تجلیل قرار خواهند گرفت .

وی برگزاری مسابقه علمی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان كرد و گفت: مسابقه علمی در پنج محور و با حضور 100 نفر از دانش آموزان در هفته معلم برگزار خواهد شد.

به گفته وی غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از مدیران سه مقطع تحصیلی، دیدار با امام جمعه بروجرد و عیادت از بیماران فرهنگی و همچنین برنامه های متنوع دیگری در هفته معلم در بروجرد اجرا خواهد شد.

12 تا 18 اردیبهشت ماه هفته معلم نامگذاری شده است.



6052/6001