۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶
کد خبر: 81594490
T T
۰ نفر
سرمايه گذاري دركهگيلويه وبويراحمد دردستور كار سازمان صنعت و معدن است

ياسوج - ايرنا - رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد گفت: هموار شدن بيش از پيش مسير سرمايه گذاري و توليد در استان به طور جدي در دستور كار مسوولان اين سازمان است.

به گزارش ايرنا و به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد، داريوش ديوديده روز دوشنبه افزود: در سال 94 تمام همت و تلاش مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت اين استان در راستاي كاهش مشكلات واحدهاي توليدي و گسترش سرمايه گذاري هاي مطلوب صنعتي در استان خواهد بود.

وي بيان كرد: تسهيل امور توليد و سرمايه گذاري و رفع مشكلات موجود در اين زمينه از مهمترين اولويت هاي كاري مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد در سال 94 است.

ديوديده اظهار كرد: اين امر موجب رونق كسب و كارهاي صنعتي و كاهش نرخ بيكاري در كهگيلويه و بويراحمد مي شود.

وي عنوان كرد: سخت گيري هاي سيستم بانكي و دستگاه هاي اجرايي كهگيلويه و بويراحمد در زمينه امر سرمايه گذاري و توليد بيش از ساير استان هاي كشور است كه اين امر يك نقطه منفي براي جذب سرمايه گذار بوده و از موانع اصلي رونق توليد و كسب و كارهاي صنعتي در استان به شمار مي رود.

ديوديده ابراز داشت: صادرات گره گشاي بخش عمده اي از مشكلات اقتصادي كهگيلويه و بويراحمد بوده و موجب رونق و شكوفايي روزافزون اين بخش مهم در استان مي شود.

وي افزود: هدايت كارآفرينان و فعالان عرصه هاي اقتصادي كهگيلويه و بويراحمد بايد به سمت توليد با محوريت صادرات باشد.

ديوديده گفت: فرش دستباف از مهمترين توانمندي هاي كهگيلويه و بويراحمد است كه برنامه هاي ويژه اي براي تامين زيرساخت هاي مورد نياز بهبود آن و ايجاد كارخانه هاي تكميلي صنعت فرش در اين استان تدارك ديده شده است.

وي بيان كرد: برندسازي فرش دستباف كهگيلويه و بويراحمد و معرفي توانمندي هاي استان در اين زمينه از طريق برپايي نمايشگاه هاي فرش و حضور در نمايشگاه هاي داخلي و خارجي دو محور مهم فعاليت در سال 94 خواهد بود.

7535/6110