۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81597916
T T
۰ نفر

قاتل و شرور فراري در ياسوج به هلاكت رسيد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81597916
قاتل و شرور فراري در ياسوج به هلاكت رسيد

ياسوج - ايرنا - فرمانده انتظامي كهگيلويه و بويراحمد از به هلاكت رسيدن يك قاتل و شرور فراري در درگيري مسلحانه در ياسوج خبر داد.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس كهگيلويه و بويراحمد، سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه افزود: اين قاچاقچي و شرور مسلح پارسال در يك درگيري مسلحانه يكي از ماموران انتظامي شهرستان لار از توابع استان فارس را به شهادت رساند و متواري شده بود.

وي بيان كرد: تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري اين شرور و قاتل فراري ادامه داشت تا اينكه مخفيگاه وي در حومه شهر ياسوج شناسايي شد.

غلامزاده اظهار كرد: اين متهم پس از خروج از مخفيگاهش بدون توجه به دستور ايست ماموران پليس كهگيلويه و بويراحمد با يك دستگاه خودروي زانتيا به طرف جاده كمربندي شهر ياسوج فرار كرد.

وي عنوان كرد: اين قاتل و شرور فراري پس از تعقيب، گريز و تيراندازي در يك درگيري مسلحانه از سوي ماموران پليس كهگيلويه و بويراحمد به هلاكت رسيد.

غلامزاده ابراز داشت: از خودروي اين متهم كه داراي پلاك جعلي بود يك قبضه اسلحه كلاشينكف و سه عدد خشاب مربوط به اين نوع سلاح كشف و ضبط شد.

وي افزود: در اين عمليات و درگيري مسلحانه يكي از ماموران پليس كهگيلويه و بويراحمد به صورت سطحي مجروح شد كه حال او نيز رضايت بخش است.

7535/6162