۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴
کد خبر: 81599855
T T
۰ نفر
دولت تدبيرو اميد پروژه هاي نيمه تمام دولت گذشته را سامان داد

ياسوج- ايرنا - نماينده مردم شهرستانهاي كهگيلويه، بهمئي، چرام ولنده در مجلس شوراي اسلامي به نتيجه رساندن پروژه هاي ناتمام و فعال كردن اين پروژه ها را مهم ترين عملكرد دولت تدبير و اميد در اين شهرستانها برشمرد.

حجت الاسلام سيد علي محمد بزرگواري روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه دولت ها سلسله وار به هم متصل هستند افزود: دولت تدبيرو اميد كارهاي ناتمام و پروژه هاي غير فعال دولت گذشته را سامان بخشيد.

وي ساماندهي ورودي هاي شهر دهدشت، آغاز بهسازي جاده چاروسا به دهدشت، فعال شدن پروژه آبرساني شمس آباد چرام، آبلش لنده و پروژه آبرساني به حومه غربي، پيشرفت روبه رشد جاده باغچه سادات را از مهم ترين پروژه هاي برشمرد كه در دولت تدبير و اميد از حالت راكد خارج و در حال اجراي عمليات هستند.

بزرگواري عنوان كرد: با بهره برداري از اين طرحها تا حدود زيادي بسياري از مشكلات اين شهرستانها برطرف خواهد شد.

وي يكي ديگر از اين پروژه ها را گاز رساني به بخش هاي قلعه رئيسي و ديشموك دانست و تصريح كرد: اين طرح مهم خوشبختانه در دولت تدبير و اميد كلنگ زني خواهد شد.

بزرگواري گفت: 50 درصد از اين طرح تا پايان سال 94 اجرايي خواهد شد.

وي برآورد اوليه پروژه گازرساني به بخش هاي قلعه رئيسي و ديشموك را 300 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: با بهره برداري از اين طرح به مرور زمان جمعيتي قريب به 70 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

بزرگواري با اشاره به اينكه اعتبارات ماده 180 عمليات اجرايي پروژه را سرعت بخشيد عنوان كرد: اعتبارات ماده 180 را نمايندگان مجلس تصويب و در دولت يازدهم اجرايي شد.

نماينده شهرستانهاي چهار گانه استان كهگيلويه وبويراحمد افزود: در سال گذشته 320 ميليارد ريال از اعتبارات ماده 180 به چهار شهرستان كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده اختصاص يافت.

7531/6161

سرخط اخبار استان‌ها