۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲
کد خبر: 81620818
T T
۰ نفر

حادثه مركز خريد اصفهان آتش سوزي نداشت

۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲
کد خبر: 81620818
حادثه مركز خريد اصفهان آتش سوزي نداشت

اصفهان- ايرنا- رييس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان گفت: هيچ گونه انفجار و يا آتش سوزي در حادثه پاركينگ مجتمع تجاري سيتي سنتر رخ نداده و وضعيت دركنترل نيروهاي آتش نشاني است.

آتشپاد بهزاد بزرگزاد عصر يكشنبه با اشاره به سقوط لوله هاي فاضلاب پاركينگ مجموعه سيتي سنتر، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه، رخدادي است كه براي همه مكان ها قابل بروز است .

وي با اشاره به مهار اين حادثه و جلوگيري از جراحات انساني زياد، به جز هشت مورد آسيب ديدگي جزئي تصريح كرد: نشت بنزين از خودروهاي حادثه ديده در اين پاركينگ توسط ماموران عملياتي آتش نشاني حاضر در محل كنترل و پاكسازي شده و محل پاركينگ فوم زده شده است.

وي با بيان اينكه اين حادثه تنها در يكي از قسمت هاي پاركينگ مجتمع روي داده است بيان كرد: تعدادي خودرو در بخشي از پاركينگ خسارت ديده كه برخي از اين خسارت ها زياد و برخي تنها در حد شكستگي آيينه خودروها است.

آتشپاد بزرگزاد اظهاركرد:هم اكنون عمليات برش لوله ها آغاز شده و همه چيز در كنترل نيروهاي امدادي حاضر در محل است.

وي افزود: 20 دستگاه خودروي عملياتي آتش نشاني، خودروي فرماندهي ارتباطات و 20 نفر از مسوولان، فرماندهان ايستگاه ها و مديران و در مجموع 70 نيروي آتش نشاني در عمليات پاركينگ سيتي سنتر حضور داشتند.



** در جريان حادثه سيتي سنتر تنها هشت نفر به صورت جزئي مصدوم شدند

مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي استان اصفهان نيز در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: حوالي ساعت 15 و 30 دقيقه يك مورد تماس امدادخواهي از سوي مجموعه سيتي سنتر مبني بر ريزش اقلام تاسيساتي از جمله لوله كشي ها به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد كه به دنبال آن چهار خودروي امدادي به همراه هشت تكنسين فوريت هاي پزشكي به محل اعزام شدند.

دكتر غفور راستين افزود: در اين حادثه هشت نفر از ناحيه سر، دست و پا دچار مصدوميت شدند كه و پس از انجام اقدامات اوليه درماني به بيمارستان الزهرا (س) ‌اصفهان منتقل شدند.

وي تصريح كرد: حال مصدومين رضايت بخش است.

مجتمع تجاري سيتي سنتر در جنوب اصفهان و ابتداي جاده شيراز قرار دارد.

ت/7135/ 6022 /1596
۰ نفر