۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰
کد خبر: 81621922
T T
۰ نفر
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه معرفي شد

ياسوج- ايرنا- سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كهگيلويه بعد از 9 ماه بلاتكليفي روز دوشنبه از سوي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه وبويراحمد معرفي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد در آيين معارفه ايرج كاظمي سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه با اشاره به برخي كارشكني ها و سهل انگارهاي بعضي از مسوولان در انتخاب سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه افزود: سرو سامان دادن به وضعيت نامناسب اين نهاد فرهنگي بايد در اولويت كار مدير جديد قرار گيرد.

رضا دهباني پور با اشاره به اينكه فرهنگ نقش مهمي در توسعه هر جامعه دارد افزود: توسعه فرهنگ نجات بخش ابنا بشر نيز است.

وي رسالت مسوولين در حوزه فرهنگ را بسيار سنگين دانست و اظهاركرد: كار فرهنگي بايد در متن جامعه بصورت عملي تبيين شود.

دهباني پور همكاري دستگاه هاي فرهنگي در راستاي ارتقا سطح فرهنگي جامعه را ضروري دانست.

در ادامه اين نشست سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كهگيلويه با اشاره به وضعيت تاسف بار حوزه فرهنگ بعد از 9 ماه بلاتكليفي گفت: همه انجمن هاي فرهنگي شهرستان به دلايل مختلف در اين 9 ماه تعطيل شدند.

ايرج كاظمي با اشاره به اينكه شهرستان كهگيلويه سوابق درخشاني در حوزه فرهنگ و هنر دارد افزود: از انتقاد سازنده و علمي براي توسعه شهرستان به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وي تعامل و همكاري همه نهادها در حوزه فرهنگ را ضروري خواند و اظهار كرد: دخالت گرايش هاي سياسي در حوزه فرهنگ منجر به تضعيف اين حوزه خواهد شد.

كاظمي يكي از برنامه هاي مهم در حوزه فرهنگي شهرستان را برگزاري جلسات شوراي فرهنگ عمومي دانست و عنوان كرد: اين جلسات با برنامه هاي كاربردي نقش مهمي در توسعه فرهنگ جامعه دارد.

در پايان اين همايش فرماندار شهرستان كهگيلويه با بيان اينكه مديراني كه در دولت تدبير و اميد انتخاب مي شوند بايد در راستاي جريان اعتدال حركت كنند گفت: سياست نبايد در حوزه فرهنگ نفوذ پيدا كند.

سيد كرامت كريمي با تاكيد بر معرفي شهرستان كهگيلويه به عنوان يك نماد فرهنگي در سطح استان افزود: معرفي پايتخت فرهنگي استان با توجه به پيشينه ي تاريخي اين شهر، حق شهرستان كهگيلويه است.

وي ورود سياست در حوزه فرهنگ را يك معضل دانست و اظهاركرد: همكاري مديركل در ارتقا سطح فرهنگي شهرستان ضروري است.

كريمي از مديركل ارشاد استان درمعرفي ايرج كاظمي به عنوان سرپرست جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تقدير كرد.

در اين نشست كه تعداد زيادي از هنرمندان شهرستانهاي كهگيلويه، چرام و لنده نيز حضور داشتند،از زحمات مديرسابق اين اداره تقدير شد.

7531/6162