۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸
کد خبر: 81625764
T T
۰ نفر

ورزش موجب شادابي و نشاط جامعه مي شود

۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸
کد خبر: 81625764
ورزش موجب شادابي و نشاط جامعه مي شود

كرمانشاه - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه در همايش تجليل از ورزشكاران شهرستان هرسين اظهار كرد: ايجاد فضاي شادابي و نشاط در جامعه از طريق ورزش تندرستي و سلامت جامعه را در پي خواهد داشت.

به گزارش ايرنا روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه به نقل از مجتبي جوهري افزود: خوشبختانه در تمامي شهرستان ها و بخش ها امكانات بسيار خوب و مطلوبي ايجاد شده كه مي تواند در راستاي كمك به سلامت عمومي جامعه بسيار مفيد باشد.

وي با اشاره به جمعيت نزديك به يكصد هزار نفري شهر هرسين و امكانات مناسب اين شهرستان در زمينه ورزش تاكيد كرد: سالن هاي ورزشي اين شهر هيچ گاه نبايد از ورزشكار و حضور مردم خالي باشد و بايد از آنها نهايت استفاده برده شود.

مديركل ورزش و جوانان كرمانشاه، هرسين را شهرستاني توانمند و با استعداد در ورزش و مشاركت هاي اجتماعي ذكر كرد و گفت: قهرمانان شاخصي چون پيمان اكبري از اين شهرستان خود را به ورزش قهرماني و تيم ملي معرفي كرده اند وهمين مسئله نشان مي دهد اين منطقه در زمينه ورزش بسيار مستعد است.

در اين همايش از سوي اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسين تعدادي از حاميان، پيشكسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان هرسين مورد تقدير قرار گرفتند.

8066