۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
کد خبر: 81633485
T T
۰ نفر
8 تن از كشته شدگان سقوط اتوبوس به دره در جاده چالوس مرد و 15 تن زن هستند

نوشهر- ایرنا- رییس پزشك قانونی شهرستان های نوشهر، چالوس و كلاردشت، از انجام معاینات پزشكی قانونی تعداد 23 تن از جان باختگان حادثه سقوط اتوبوس در جاده چالوس خبر داد و گفت: 8 تن از جانباختگان مرد و 15 تن دیگر زن هستند.

مهدی نعیمایی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به علت اینكه جان باختگان سقوط اتوبوس به دره در منطقه سیاه بیشه از اتباع عراق هستند و اطلاعاتی از آنان در دست نیست از این رو برای آنان با تشكیل پرونده كد شناسه صادر شده است.

وی افزود: با ثبت كد شناسه نتایج معاینات پزشكی قانونی در پرونده آنان برای اقدامات بعدی ثبت شده است.

رییس اداره پزشك قانونی نوشهر، چالوس و كلاردشت گفت: از مجموع 23 جسد كه روز گذشته به ساختمان پزشك قانونی چالوس انتقال داده شدند، هشت تن از آنان مرد و 15 تن دیگر نیز زن هستند.

وی گفت كه اكنون اجساد به سردخانه آرامگاه شهرستان ها انتقال داده شده اند و طبق برنامه قرار است پس از طی مراحل قانونی به زادگاهشان بازگردانده شوند.

فرماندار چالوس نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، از فوت 3 تن دیگر از مصدومان این حادثه خبر داد و گفت: دو تن از مجروحان شب گذشته و یك تن دیگر از آنان صبح امروز(چهارشنبه) بر اثر شدت جراحات واردت جان باختند.

برابر اعلام پلیس راه استان مازندران حوالی ساعت 16 و 45 دقیقه عصر روز گذشته (سه شنبه) یك دستگاه اتوبوس اسكانیا به شماره انتظامی 214ع 11/ ایران 22 متعلق به شركت تعاونی تركیبی تهران شمال (ترمینال غرب) با 40 مسافر كه از اتباع عراق بودند، هنگام حركت از تهران به مقصد رامسر در مسیر كرج - چالوس در محدوده پیچ كمرزرد روبروی سد سیاه بیشه به دره عمیقی سقوط كرد.

بر اساس این گزارش اتوبوس در سه پیچ قبل از محل حادثه دچار نقص فنی از ناحیه سیستم ترمز شده بود به طوری كه راننده در محل مذكور خودرو را متوقف كرده ولی پس از مدتی، اتوبوس خاموش به حركت در آمده و در محل حادثه با یك دستگاه وانت مزدا برخورد و به دره سقوط كرد.

از طول مسیر حدود 180 كیلومتری جاده چالوس - كرج ، حدود 80 كیلومتر آن جزو حوزه استحفاظی چالوس است.ك/3

7078 /1501/6097/1772
۰ نفر