۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۱۵
کد خبر: 81637679
T T
۰ نفر
باند كلاهبرداري حمل سلاح با روش جعل عنوان درآمل دستگير شدند

ساري- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل ، اعضاي باند جعل و كلاهبرداري را كه با وعده صدور مجوز حمل سلاح از شهروندان كلاهبرداري مي كردند، شناسايي و دستگير كردند.

سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم عصر يكشنبه در تشريح جزئيات اين خبر به خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر جعل عنوان و كلاهبرداري از شهروندان با وعده اخذ مجوز سلاح، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي اضافه كرد: كارآگاهان پليس آگاهي با بررسي صحت و سقم موضوع با هماهنگي قضائي پس از چند روز كار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ، متهمان به جعل و كلاهبرداري به نام هاي' مرتضي – د ، سعيد – ص ، حسين - الف و مهدي – ع ' را شناسايي و در عملياتي ضربتي شناسايي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي آمل ادامه داد: متهم 'مرتضي – د' در ابتدا منكر هرگونه عمل مجرمانه اي شد، اما در ادامه با ارائه مستندات و شواهد و قرائن موجود به جعل و كلاهبرداري با همكاري و همدستي افرادي ديگر اقرار كرد.

سرهنگ گنجيان ضمن اشاره به اينكه اين متهمان پس از تكميل تحقيقات به مراجع قضائي معرفي شدند ، خاطر نشان كرد: شهروندان موارد مشكوك را با پليس 110 اطلاع دهند.

شهرستان آمل در استان مازندران واقع شده وداراي حدود 400هزارنفرجمعيت است.ك/3

7327/6097