۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳
کد خبر: 81646776
T T
۰ نفر
وظیفه شورای اطلاع رسانی سیاست گذاری و تبیین خط مشی دولت در حوزه های مختلف است

ایلام - ایرنا - مدیركل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: وظیفه شورای اطلاع رسانی، سیاست گذاری و تبیین خط مشی اطلاع رسانی از عملكرد و دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف است.

به گزارش ایرنا، بهمن جلیلیان شامگاه یكشنبه در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان ایلام اظهار كرد: این شورا وظیفه دارد نسبت به تدوین و ترسیم جهت گیری جامع اطلاع رسانی و مطبوعاتی استان، ساماندهی گردش اطلاعات در استان را انجام دهد.

وی افزود: استانداری در جایگاه منبع اخبار نقش ثابت و موثری در فضای رسانه ای و اطلاع رسانی استان ایفا نموده و بعنوان مرجع اصلی پاسخگویی در زمینه های مختلف مورد پرسش قرار می گیرد.

جلیلیان تاكید كرد: روابط عمومی استانداری به عنوان دبیرخانه شورای اطلاع رسانی وظیفه برگزاری جلسات و پیگیری امور، تدوین دستور جلسه و تنظیم صورتجلسه و نیز مسوولیت ورودی و خروجی اطلاع رسانی را پس از تایید رییس شورا بر عهده دارد.

شهردار ایلام نیز در این نشست با تاكید بر اطلاع رسانی عملكرد و خدمات دستگاه های اجراییف دولتی و خدماتی به مردم، گفت: دولت یازدهم در حوزه رسانه ها و اطلاع رسانی دولتی مظلوم است.

یزدان قبادیان اظهار كرد: مظلومیت دولت حتی در میان مدیران اجرایی نیز مشهود است این مدیران برغم اینكه مدیر دولت تدبیر و امید هستند در اطلاع رسانی نامی از دولت و خدمات متنوع آن به مردم نمی برند.

به گفته وی، این یك درد است كه باید متولیان اجرایی در این خصوص چاره اندیشی كنند و شرایطی را فراهم كنند تا انعكاس مناسب و درستی از عملكرد دولت به مردم در رسانه ها داشته باشیم.

قبادیان با اشاره به اینكه برنامه های شهرداری باید در مسیری باشد كه همسو و همراه دولت باشد، یادآور شد: تلاش می كنیم شیوه اطلاع رسانی طوری باشد كه خدمات رسانی به مردم در كنار ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه انجام شود.

در این نشست مصوب شد هر هفته یك جلسه با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی استان ایلام برگزار شود.

9002