۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81651762
T T
۰ نفر

روزهای پنجشنبه دركهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81651762
روزهای پنجشنبه دركهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری كهگیلویه و بویراحمد گفت: روزهای پنجشنبه در این استان تعطیل شد.

مجید محنایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه شورای اداری، هماهنگی مدیریت و با توجه اختیارات استانداری ها و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، هماهنگ سازی كار دستگاه های اجرایی كهگیلویه و بویراحمد با ستاد مركزی در تهران روزهای پنجشنبه تعطیل شد.

وی اظهار كرد: با توجه به مصوبه تعطیلی اداره ها و دستگاه های اجرایی این استان در روزهای پنجشنبه ساعات كاری اداره ها در روزی های شنبه تا سه شنبه از ساعت شش و45دقیقه صبح تا ساعت 15و45 دقیقه و روز چهارشنبه از ساعت شش و 45 دقیقه صبح تا ساعت 14و 45 دقیقه تعیین شده است.

محنایی تصریح كرد: بیمارستان ها، مراكز درمانی و امدادرسانی، بانك ها، شهرداری ها، مراكز خدمات عمومی، مراكز آموزشی و آموزش عالی و دستگاه هایی كه قانون كاری ویژه دارند مشمول این بخشنامه نیستند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری كهگیلویه و بویراحمد اظهار كرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی توجه داشته باشند 44 ساعت كاری در هفته اجرایی شود و كاركنان با حضور به موقع در امر خدمت رسانی مطلوب به مردم بكوشند.

محنایی با بیان این كه تعطیلی دستگاه های اجرایی استان براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با تایید شورای اداری استان كهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود ابراز امیدواری كرد: با اجرای این بخشنامه صرفه جویی در مصرف انرژی، كاهش اثرات نامطلوب ریزگردها، هماهنگ سازی ساعات كاری دستگاه های اجرایی با ستاد مركزی و تحكیم بنیان خانواده عملی شود.

وی بیان كرد: این بخشنامه از روز شنبه سی ام خرداد ماه اجرایی می شود.

8143/6162