۷ تیر ۱۳۹۴، ۸:۴۰
کد خبر: 81662085
T T
۰ نفر
كارفرمايان و پيمانكاران از كارگران داراي كارت مهارت فني استفاده كنند

بندرعباس- ايرنا- سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري هرمزگان گفت: كارفرمايان و پيمانكاران در اجراي پروژه ها بايد از كارگران داراي كارت مهارت فني استفاده كنند.

به گزارش يكشنبه خبرنگار ايرنا از روابط عمومي استانداري هرمزگان، مسعود دالمن در جلسه شوراي فني هرمزگان بر لزوم ارتقاي كيفيت مصالح ساختماني در اجراي پروژه هاي عمراني تاكيد كرد و افزود: حضور مستمر ناظران و مجريان در محل اجراي پروژه ها از ضروريات است.

وي با اشاره به جايگاه و اهميت شوراي فني، تصريح كرد: شوراي فني بالاترين مرجع فني استان است كه به چگونگي روند اجراي پروژه هاي در دست اجرا رسيدگي و در كميته هاي چهارگانه شامل كميته هاي پيمان، نظارت، آموزش و كنترل كيفيت مصالح ساختماني، مسائل و مشكلات مربوط را مورد بررسي قرار مي دهد.

دالمن ادامه داد: شوراي فني استان به منظور تسريع در اجراي طرح ها و پروژه هاي عمراني و افزايش كارايي دستگاه ها و عوامل اجرايي با هدف شناسايي مشكلات اجرايي پروژه هاي عمراني و افزايش كيفيت و كاهش زمان اجراي طرح ها تشكيل شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري هرمزگان تاكيد كرد: اعضاي اين شورا بايد در چارچوب قوانين و مقررات و در راستاي رشد و ارتقاي كمي و كيفي طرح ها گام هاي اساسي بردارند.ك/3

7198/6048