معاون سياسي استانداري چهارمحال وبختياري مشاركت خيرين درترويج فرهنگ مطالعه را خواستارشد

شهركرد – ايرنا – معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري مشاركت خيران در توسعه و ترويج فرهنگ مطالعه را خواستار شد.

به گزارش ايرنا، خدابخش مرادي نافچي، روز دوشنبه در نخستين جلسه انجمن خيرين كتابخانه ساز چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ايجاد اين انجمن و تقويت فرهنگ كتاب و كتابخواني در توسعه و پيشرفت جامعه نقش بسزايي دارد.
وي تأكيد كرد: اساس انجمن خيرين كتابخانه سازان بر كمك، مساعدت و نگاه خيرخواهانه خيرين در حوزه ساخت، بازسازي، نگهداري و توسعه كمي و كيفي كتابخانه‌هاست.
مرادي نافچي بيان داشت: در اين راستا بايستي در سه محور اصلي شامل تأمين زمين، احداث ساختمان كتابخانه و تأمين تجهيزات كتابخانه‌اي اقدام شود.
سرپرست اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: با استفاده از ظرفيت خيرين و تمامي فعالان فرهنگي و انديشمندان به منظور تقويت فرهنگ كتابخواني و مطالعه استفاده مي‌شود.
فرهاد خليل‌مقدم اضافه كرد: اداره‌كل كتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري، ارتقاي كمي و كيفي شاخص‌هاي توسعه‌اي به ويژه در بخش تقويت فرهنگ كتاب و كتابخواني را در دستور كار خود قرار داده است.
7362 /6014/