۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۸:۱۰
کد خبر: 81669576
T T
۰ نفر
ساماندهي نيروي انساني و فضاهاي آموزشي اولويت كاري آموزش و پرورش ايلام است

ايلام - ايرنا - مديركل آموزش و پرورش ايلام گفت: ساماندهي نيروي انساني ، فضاهاي آموزشي و پرورشي و تجهيزات از مهم‌ترين اولويت‌هاي كاري پروژه مهر امسال آموزش و پرورش استان است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش، علي بيرانوند در نخستين نشست ستاد پروژه مهر استان ايلام اظهار كرد: برنامه ‌ريزي و تعيين سياست‌گذاري ‌هاي راهبردي در راستاي پروژه مهر، تنظيم دستور جلسات و پيگيري مصوبات نشست هاي كميته‌ ها، نظارت بر اجراي بهينه فعاليت‌هاي پروژه مهر، ايجاد بستر مناسب و تمهيد مقدمات براي بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد از مهم‌ترين اهداف پروژه مهر است.

وي افزود: امسال با برنامه ريزي جامع و منسجم بايد شروع مهر متفاوتي از هر حيث ممكن را داشته باشيم و پروژه مهر نيز بايد مطابق هدفگذاري هاي ترسيم شده در دستور العمل ابلاغي با همت و تلاش مضاعف تمامي مجموعه هاي مرتبط در آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق تابعه اجرايي و عملياتي شود.

مديركل آموزش و پرورش ايلام به عملكرد پروژه مهر سال گذشته اشاره و كسب رتبه بسيار خوب در كشور را مرهون درايت و برنامه ريزي تمامي سطوح اين مجموعه دانست و يادآور شد: بايد مديران مدارس، معاونان و همه مجموعه ها فعال شوند تا بتوانيم فراتر از گذشته به هدف ترسيم شده برسيم.

بيراندوند تاكيد كرد: برنامه ‌ريزي و تعيين سياست‌گذاري‌هاي راهبردي در راستاي پروژه مهر، تنظيم دستور جلسات كميته‌ها، پيگيري مصوبات جلسات كميته‌ها، نظارت بر اجراي بهينه فعاليت‌هاي پروژه مهر، ايجاد بستر مناسب و تمهيد مقدمات براي بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد از مهم‌ترين اهداف پروژه مهر است.

وي اجراي مناسب پروژه مهر را با تلاش مضاعف و ثبت‌نام به موقع با توجه به رعايت محدوده‌ها از اولويت‌هاي آموزش و پرورش دانست و اضافه كرد: همكاران بايد در راستاي هر چه بهتر اجرايي شدن اين طرح با برنامه‌ ريزي هاي دقيق و اصولي در زمان مقرر تمامي فعاليت ‌هاي مرتبط با هر يك از كميته ‌هاي ستاد پروژه مهر را انجام دهند.

مدير كل آموزش و پرورش استان افزود: فعال سازي و مستندسازي اقدامات كميته‌هاي آموزشي، تشكيل جلسات منظم و نظارت بر انجام فعاليت‌هاي ستاد مدارس بايد مورد توجه قرار گيرد.

بيرانوند ساماندهي نيروي انساني، فضاهاي آموزشي و پرورشي و تجهيزات را از مهم‌ترين اولويت ‌هاي كاري آموزش و پرورش در فصل تابستان برشمرد و افزود: اين اقدامات بايد از طريق برنامه‌هاي پروژه مهر و كميته‌ها مربوطه به نحو مطلوب و برنامه ريزي شده پيگيري شود.

7171/9002