۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۶
کد خبر: 81674918
T T
۰ نفر
روز قدس روز وحدت مسلمانان براي مبارزه با رژيم اشغالگر قدس است

زاهدان - ايرنا - امام جمعه اهل سنت ايرانشهر گفت: روز قدس روز همدلي و وحدت مسلمانان براي مبارزه با رژيم اشغالگر قدس است.

مولوي عبدالصمد كريم زايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ضمن دعوت آحاد مردم براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس افزود: قدس اولين قبله گاه مسلمانان متاسفانه در سلطه صهيونيست ها قرار گرفته است.

وي گفت: روز جهاني قدس نه تنها مختص مردم فلسطين بلكه متعلق به تمامي مسلمانان جهان است و بايد امت اسلامي براي رهايي قدس شريف از زير سلطه صهيونيست ها متحد شوند.

وي با بيان اينكه جهان اسلام بايد در مقابل جنايتهاي اسرائيل غاصب بيش از پيش بر وحدت، همدلي و انسجام خود بيفزايند، اظهار داشت: آحاد مردم ايرانشهر اعم از شيعه و سني بار ديگر با لبيك گفتن به نداي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و رهبري انقلاب با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس نفرت و انزجاز خود را از رژيم غاصب و جعلي صهيونيست به نمايش خواهند گذاشت.

مولوي كريم زايي حضور مسلمانان در راهپيمايي روز جهاني قدس را تكليف دانست و گفت: حضور هر مسلمان در اين راهپيمايي مشتي آهنين بر سر رژيم صهيونيستي است.

وي با بيان اينكه متاسفانه بعضي از كشورهاي اسلامي و سازمانهاي حقوق بشر درقبال كشتار مردم مظلوم فلسطين سكوت اختيار كرده اند، افزود: اين سكوت در مقابل بيش از60 سال قتل و غارت اموال فلسطينيان و جنايات صهيونيست ها در غزه و سرزمين قدس شريف مهر تاييدي محسوب مي شود.

امام جمعه اهل سنت ايرانشهر تصريح كرد: آن چيزي كه امروز نياز امت اسلام است وحدت و همدلي و قيام عليه رژيم صهيونيستي است كه انتظار مي رود مسلمانان در روز جهاني قدس اين وحدت و همدلي و اقتدار اسلامي را به نمايش گذارند.

7314/8006 / 6081/1772
۰ نفر