۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۶
کد خبر: 81687664
T T
۰ نفر
سيلاب و آبگرفتگي مسير ارتباطي شهر پول و بخش كجور را مسدود كرد

نوشهر- ايرنا - سيلاب و آبگرفتگي ناشي از بارندگي هاي شديد امروز (يكشنبه) و شب گذشته مسير ارتباطي شهر پول به كجور نوشهر را در غرب مازندران مسدود كرد.

محمد علي قمي اويلي فرماندار نوشهر روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: نيروهاي امدادي و راه و شهرسازي و شهرداري هاي كجور و پول با تجهيزات كامل در حال پاكسازي مسير ارتباطي براي بازگشايي محور شهر پول به كجور هستند.

قمي گفت: سيلاب و آبگرفتگي ناشي از بارندگي هاي شديد امروز و روز گذشته با گل و لاي و سنگلاخ مسير ارتباطي اين منطقه را مسدود كرده است.

فرماندار نوشهر افزود نيروهاي ستاد مديريت بحران نوشهر براي رفع مشكل به حال آماده باش در آمده اند و در حال تلاش براي بازگشايي مسير هستند.

اداره هواشناسي استان مازندران هواي استان مازندران را براي امروز و فردا (دوشنبه) ابري همراه با بارش باران و وزش باد پيش بيني كرده است كه اواخر روز با تشديد بارش و احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

كجور يكي از بخش‌هاي شهرستان نوشهر واقع در غرب استان مازندران است. اين بخش ييلاقي و كوهستاني داراي سه دهستان به نام هاي پنجك رستاق، زانوس رستاق و توابع كجور و به مركزيت شهر پول مي‌باشد.

7078/1501/6097 / 1539
۰ نفر