۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81699614
T T
۰ نفر
مديران براي عمل به فرامين امام علي (ع) اهتمام جدي داشته باشند

اروميه - ايرنا - نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: مديران در نظام اسلامي براي عمل به فرامين امام علي (ع) در نهج البلاغه اهتمام جدي داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي روز چهارشنبه در نشست اخلاق ويژه مديران دستگاههاي اجرايي آذربايجان غربي، افزود: براي مديران دستگاههاي اجرايي لازم است كه نهج البلاغه را دست كم يك بار در ماه بخوانند تا زمينه تحول در كارها و زندگي آنها ايجاد شود.

وي با اشاره به فرمايش امام علي (ع) در خصوص توجه بيش از اندازه برخي از مردم به دنيا گفت: بايد با عمل به آموزه هاي ديني و فرمايش ائمه اطهار (ع)، دوري از ظواهر دنيوي را در دستور كار خود قرار دهيم.

وي اظهار كرد: امام علي (ع) در بخشي از فرمايشات خود از دنياطلبي، ياري نرساندن مسلمانان به همديگر و مستمندان و توجه نكردن به خيرخواهي انتقاد مي كنند كه ما بايد كاري كنيم كه شامل اين فرمايش امير مومنان حضرت علي (ع) نباشيم.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي مديران دستگاههاي اجرايي را به رعايت تقواي الهي دعوت كرد و افزود: تنها راهي كه انسان را به سعادت مي رساند، تقواي الهي است و اگر انسان تقوا نداشته باشد در آن دنيا نجات نخواهد يافت.

حجت الاسلام والمسلمين قريشي اضافه كرد: رعايت تقوا در آيات قرآن كريم به صورت مكرر مورد تاكيد قرار گرفته كه بايد در اين خصوص نيز اهتمام جدي داشته باشيم.

جلسه هاي اخلاق مديران دستگاههاي اجرايي آذربايجان غربي به اهتمام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه به صورت مستمر و برنامه ريزي شده برگزار مي شود.

2077/6009/2093
۰ نفر