۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۷
کد خبر: 81701260
T T
۰ نفر
كلهر: برانكو نقش زيادي در موفقيت پرسپوليس خواهد داشت/جاي خالي نوري احساس مي شود

تهران- ايرنا- كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: برانكو در عملكرد اين فصل پرسپوليس و رسيدن اين تيم به قهرماني نقش زيادي خواهد داشت.

محمود كلهر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين باره افزود: خوشبختانه برانكو نفرات مد نظر خود را جذب كرده است و كيفيت اين بازيكنان قطعا پس از چند بازي مشخص مي شود. خوشبختانه پرسپوليس هم بازيكنان جوان و هم با تجربه جذب كرده است.

وي ادامه داد: رفتن محمد نوري و گابريل به شدت در پرسپوليس احساس خواهد شد و اميدوارم بازيكنان جايگزين بتوانند جاي اين دو بازيكن را پر كنند. قطعا اگر اين دو بازيكن بتوانند با محيط پرسپوليس خود را عادت دهند به طور حتم تيم ما موفق خواهد بود.

كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: نقش كادرفني در موفقيت اين فصل پرسپوليس بسيار مهم خواهد بود. برانكو با توجه به اينكه تمام بازيكنان را با نظر خود جذب كرده هيچ جاي بهانه اي ندارد.

وي تصريح كرد: اميدوارم برانكو از دو دستيار ايراني خود بهره ببرد و اتحاد تيمي در ميان تمامي اعضاي خانواده پرسپوليس به وجود بيايد و در پايان فصل بازهم شاهد ناراحتي هواداران نباشيم.

وي اظهار كرد: از هواداران مي خواهم تا پايان فصل مانند هميشه در كنار تيم خود باشند و قطعا آنها مهم ترين نقش را در موفقيت تيم خود خواهند داشت.

كلهر در خصوص انتخاب مصطفي قنبرپور به عنوان مربي و انتقاد پيشكسوتان از اين مساله، گفت: از مديريت مي خواهم پيشكسوتان را به هم نزديك كند تا اينگونه اختلاف نظر ها به وجود نيايد. بايد از پيشكسوتان پرسپوليس در تيم بهره برد زيرا اين باشگاه متعلق به آنها است.

وي در خصوص شانس قهرماني پرسپوليس در ليگ پانزدهم، خاطرنشان كرد: پرسپوليس هميشه تيم بزرگي است اما اگر مي خواهد براي قهرماني بجنگد بايد از همين بازي نخست مقابل پديده موفق عمل كند و كار را با پيروزي شروع كند. قطعا خلا محمد نوري در پرسپوليس احساس خواهد شد و اميدوارم كادرفني بتواند در خط هافبك يك بازيكن خوب را جذب كند.

كاپيتان اسبق پرسپوليس ادامه داد: كمي هم از خط دفاعي نگرانم و اي كاش سيد جلال حسيني به پرسپوليس مي آمد. اميدوارم بازيكنان پرسپوليس بتوانند با ارايه بهترين عملكرد جاي خالي بازيكنان بزرگي كه از تيم جدا شدند را پر كنند.

ورزشي **9118** 1418