۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹
کد خبر: 81705508
T T
۰ نفر

گرايش سربازان رژيم صهيونيستي به مواد مخدر

۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹
کد خبر: 81705508
گرايش سربازان رژيم صهيونيستي به مواد مخدر

تهران - ايرنا - برخي گزارش ها حاكيست سربازان رژيم صهيونيستي براي فراموش كردن صدمات روحي و خسارات جاني جنگ غزه به مواد مخدر روي آورده اند.

به گزارش پايگاه خبري اردني جي بي سي نيوز ، گزارش ها حاكي از آن است كه سربازان ارتش رژيم صهيونيستي براي فراموش كردن صدمات و خسارات جنگ غزه به مواد مخدر روي آورده اند.

وابسته نظامي صهيونيستي به شبكه دوم تلويزيون اسراييل گفت، دهها تن از سربازان اين رژيم به منظور فرار از واقعيت تلخ جنگ غزه به مواد مخدر روي آورده اند.

اين گزارش مي افزايد، شاهدان مي گويند براي چند ساعت از غزه خارج شديم در حالي كه بسياري از ما تحت فشارهاي روحي سخت به دليل مشاهده درگيري ها قرار داشتيم و براي خارج شدن از اين شوك به مواد مخدر روي آورده ايم.

در اين گزارش يادآوري شده فهرست سربازان معتاد به مواد مخدر از جمله افراد كارشناس در ارتش بوده كه در جنگ هاي زميني در نوار غزه در منطقه خان يونس و رفح مشاركت داشته اند.

در اين گزارش اعلام شده برخي افراد در داخل پادگان هاي بزرگ نظامي در شمال كرانه غربي نيز اقدام به فروش مواد مخدر مي كنند و برخي از نگهبانان داخل پادگان هاي سري زير زميني و سربازان از جمله مشتريان آنان هستند.

رژيم صهيونيستي در جنگ غزه در جولاي 2014 با مقاومت سرسختانه گروه هاي فلسطيني مواجه و مجبور به عقب نشيني و پايان دادن به جنگ شد.

در پي ربايش و قتل سه نوجوان يهود در 12 ژوئن 2014 عمليات رژيم صهيونيستي عليه نوار غزه آغاز شد و تل آويو حماس را كه هر گونه مشاركت در آدم ربايي را انكار نموده، مسوول اين اقدام قلمداد و با اين ادعا به نوار غزه حمله كرد.

خاورم**1408**1566
۰ نفر