۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰
کد خبر: 81710950
T T
۰ نفر
كرمانشاه عنوان سوم مسابقات واترپلوي قهرماني نوجوانان كشور را كسب كرد

كرمانشاه - ايرنا - رييس هيات شنا، شيرجه و واترپلوي استان كرمانشاه از كسب عنوان سومي تيم منتخب واترپلوي نوجوانان استان در مسابقات قهرماني كشور كه پنجشنبه شب با ميزباني سمنان به پايان رسيد خبر داد.

پيمان جاويدان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: تيم واترپلوي نوجوانان كرمانشاه پس از راهيابي به ديدار نيمه نهايي در اين مرحله مقابل شهيد نوفلاح تهران قرار گرفت كه در نهايت با حساب نزديك 11 بر 9 نتيجه را به حريف واگذار و از رسيدن به ديدار نهايي بازماند.
وي ادامه داد: تيم كرمانشاه سپس در ديدار رده بندي برابر مقاومت اصفهان كه در نيمه نهايي مغلوب زنجان شده بود قرار گرفت و توانست با برتري 13 بر 10 عنوان سوم مسابقات را از آن خود كند.
جاويدان تصريح كرد: تيم كرمانشاه در مرحله مقدماتي سه ديدار با تيم هاي اصفهان، سمنان و يزد برگزار كرد كه در نخستين مسابقه با حساب 13 بر 9 از سد اصفهان الف گذشت و در ديدار دوم 15 بر 6 توانست مقابل سمنان ميزبان مسابقات صاحب برتري شود.
رييس هيات شنا، شيرجه و واترپلوي كرمانشاه يادآور شد: تيم كرمانشاه در ديدار سوم خود توانست در ديداري برتر 15 بر 4 از سد يزد بگذرد تا به عنوان تيم اول راهي مرحله نيمه نهايي شود.
وي گفت: سال گذشته تيم واترپلوي نوجوانان كرمانشاه عنوان پنجم مسابقات قهرماني كشور را كسب كرد اما امسال با تلاش بيشتر موفق شدند در جايگاه سوم قرار بگيرند.
جاويدان در پايان اظهار كرد: تيم تهران در ديدار فينال اين مسابقات با حساب 10 بر 9 از سد زنجان گذشت و قهرمان شد.
در اين دوره از رقابت‌ها تيم هاي سمنان، ثامن‌الحجج كرمانشاه، هيات شناي يزد، مقاومت اصفهان، هيات شناي تهران، شهيد نوفلاح تهران، آكادمي شناي ايرانيان اصفهان و هيات شناي زنجان حضور داشتند.
7458/8066