۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۵۸
کد خبر: 81719377
T T
۰ نفر
كسب سه مدال ارزشمند نوجوانان دو و ميداني كار قمي از مسابقات كشوري

قم - ايرنا - رييس هيات دو و ميداني استان قم گفت: دو و ميداني كاران نوجوان قمي موفق به كسب سه مدال با ارزش از مسابقات قهرماني كشور شدند.

علي رضايي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا بيان داشت: مرحله نخست طرح بزرگ استعداديابي دو و ميداني نوجوانان كشور با حضور 300 ورزشكار از 20استان مختلف كشور در دو رشته دوي سرعت و موانع برگزار شد.
وي بيان داشت: اين مسابقات پنجشنبه و جمعه گذشته به ميزباني مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب تهران به انجام رسيد كه تيم اعزامي استان قم به اين رقابت ها با حضور پنج ورزشكار براي كسب عناوين برتر به روي پيست رفتند.
وي بيان داشت: محمد رضا فريدي دو و ميداني كار نوجوان مطرح استان قم در ماده 400 متر به مصاف ساير رقباي خود رفت و توانست زودتر از ساير دوندگان در اين ماده از خط پايان عبور كند.
رضايي ادامه داد: فريدي با ثبت ركورد 51 ثانيه و شش دهم ثانيه توانست مدال با ارزش طلاي اين ماده را از آن خود كند و در سكوي نخست بايستد.
وي افزود: علي سلامتيان كه در هفته گذشته در مسابقات كشوري دانش آموزي توانايي هاي خود را به نمايش گذاشت و توانست در ماده 110 متر با مانع به مقام قهرماني و مدال طلا برسد در پيكارهاي استعداديابي دو و ميداني نوجوانان كشور باز در ماده 110متر با مانع به روي پيست رفت وتوانست با ثبت ركورد 15 ثانيه و 60 صدم ثانيه به مدال نقره و عنوان نايب قهرماني برسد.
رييس هيات دو و ميداني قم ابراز داشت: سومين مدال تيم استان قم در اين پيكارها توسط علي كشاورز در ماده 110 متر با مانع بدست آمد كه اين ورزشكار توانست با زمان 15 ثانيه و هفتاد و چهار صدم ثانيه در جايگاه سومي قرار بگيرد و به مدال برنز برسد.ك/3
7408 / 1175