۵ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۳۸
کد خبر: 81736438
T T
۰ نفر
سه وزنه بردار نوجوان زنجان به اردوي تيم ملي دعوت شدند

زنجان - ايرنا - سه وزنه بردار نوجوان شاخص و شايسته زنجان به دليل درخشش در مسابقات قهرمان كشوري در كردستان از سوي به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي هيات وزنه برداري استان زنجان، اين دعوت توسط محمدحسين برخواه سرمربي تيم ملي نوجوانان ايران صورت گرفت.
اين سه ورزشكار زنجاني در رقابت هاي قهرماني وزنه برداري كشور كه در رده هاي سني 15 و 16 سال با حضور 208 ورزشكار از استان هاي مختلف ايران از 28 تا 30 مرداد سالجاري در شهرستان سنندج برگزار شد توانمندي خود را به رخ كشيدند.
در دسته 50 كيلوگرم اين مسابقات كه با شركت 20 ورزشكار منتخب و برتر انجام شد حسين نجفي از زنجان با ثبت ركورد 95 كيلوگرم در حركت دو ضرب صاحب نشان برنز شد و مهدي دويراني نيز با ثبت ركورد 75 كيلوگرم در حركت يك ضرب و دو ضرب با ركورد 120 كيلوگرم به ترتيب مدال برنز و طلا گرفت و در مجموع اين دو ركورد كه 177 كيلوگرم مي شود به نقره دست پيدا كرد.
در دسته 56 كيلوگرم نيز كه با حضور 25 ورزشكار صورت گرفت حسين سلطاني ديگر ورزشكار زنجاني در حركت يك ضرب وزنه 103 كيلوگرم و در حركت دو ضرب با ثبت ركورد 118 كيلوگرم صاحب نشان طلا شد.
در دسته 62 كيلوگرم اين مسابقات نيز كه با رقابت 24 ورزشكار صورت گرفت نيما نعمتي از زنجان توانست با اجراي حركت دوضرب و مهار وزنه 122 كيلوگرم به مدال طلا دست يابد و در مجموع با ركورد 219 كيلو گرم به نشان نقره رسيد.
بر اساس گزارش روابط عمومي ورزش وزنه برداري استان زنجان در اين مسابقات تيم زنجان با كسب پنج نشان طلا، دو نقره و دو برنز رسيد و توانمندي خود را به رخ ورزشكاران 30 استان شركت كننده كشيد.
تيم اعزامي زنجان در اين رقابت ها را علي نصرتي مربي بين المللي و عضو كميته فني فدراسيون وزنه برداري، محسن سلطاني و محسن ايماني به عنوان مربي و شهرام درگزي به عنوان مربي همراهي مي كردند.
597/6085