۷ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۰۸
کد خبر: 81739811
T T
۰ نفر

9 پروژه عمراني هفته دولت در شهرستان شفت افتتاح شد

۷ شهریور ۱۳۹۴، ۲۳:۰۸
کد خبر: 81739811
9 پروژه عمراني هفته دولت در شهرستان شفت افتتاح شد

رشت - ايرنا - همزمان با ششمين روز از هفته دولت ، 9 پروژه عمراني و خدماتي عام المنفعه در شهرستان شفت با حضور مسوولان و مردم منطقه افتتاح شد.

فرماندار شفت روز شنبه در حاشيه بهره برداري از خانه بهداشت و درمان روستاي دوبخشر به خبرنگار ايرنا گفت : بهره برداري از خانه بهداشت و درمان و استخر پرورش ماهيان از نوع قزل آلا در روستاي نصيرمحله، سازه هاي مكانيكي و ديوار حائل و پل ارتباطي روستاي لپوندان و بازسازي شبكه آب آشاميدني و دفتر و حمل و نقل روستايي در روستاي عليسرا از پروژه هاي افتتاحي در ششمين روز از هفته دولت در اين شهرستان است .
يونس محمودي افزود : راه اندازي و نصب ترانس 100 كاوا از سوي توزيع برق شفت در شهر احمدسرگوراب ، شركت تعاوني مرغداري 20 هزار قطعه اي در روستاي گنجار و توسعه و پوشش ديجيتالي در روستاي توسه سياهمزگي در اين شهرستان از ديگر پروژه هاي است كه به ميمنت هفته دولت در شفت افتتاح شد.
وي ادامه داد : براي بهره برداري از اين تعداد پروژه عمراني و خدماتي عام المنفعه ،14 ميليارد و 400 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
وي بيان كرد : با بهره برداري از اين تعداد پروژه در حوزه هاي مختلف، 400 خانوار از مزاياي آن بهره مند شده اند.
شهرستان شفت با دو بخش مركزي و احمدسرگوراب ، دو شهر شفت و احمد سرگوراب ، 102 روستا و بيش از 64 هزار نفر جمعيت، در 25 كيلومتري غرب مركز استان گيلان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهريور ماه هفته دولت نامگذاري شده است.ك/2
/6070/7294