۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵
کد خبر: 81743914
T T
۰ نفر

روحانيون اجازه ندهند دشمن در جوانان نفوذ كند

۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵
کد خبر: 81743914
روحانيون اجازه ندهند دشمن در جوانان نفوذ كند

سنندج- ايرنا- رييس مركز خدمات حوزه هاي علميه گفت: روحانيون با تلاش بيشتر در راستاي تبليغ و ترويج دين مبين اسلام در بين اقشار مختلف مردم بويژه جوانان نبايد اجازه دهند دشمن در جوانان نفوذ كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام سيد محمد رباني روز سه شنبه در همايش هاديان نور در سنندج با اشاره به جايگاه روحانيون و علما در جامعه افزود: روحانيون و علما جايگاه بسيار والايي نزد خداوند دارند و سال ها عمر خود را در راه تبليغ دين خدا صرف كردند.
وي با بيان اينكه دين مبين اسلام ميراث گرانبهايي است كه توسط علما و روحانيون نسل به نسل منتقل شده است گفت: روحانيون وارثان پيامبر گرامي اسلام هستند و بايد در زمينه هاي مختلف راه آن رسول بزرگوار را ادامه دهند.
رييس مركز خدمات حوزه هاي علميه كشور يكي از ويژگي هاي بارز پيامبر(ص) را خلق عظيم آن بزرگوار دانست و اظهار كرد: علما و روحانيون نيز بايد با پيروي از پيامبر گرامي اسلام كانون مهرباني، عطوفت و محبت باشند و همواره در صدد رفع مشكلات مردم بكوشند.
وي با بيان اينكه امروز دشمنان از كانون هاي مختلف در صدد هستند تا از اسلام چهره اي خشن و بي رحم بسازند افزود: روحانيون مي توانند با تبليغ و ترويج دين مبين اسلام دشمنان را از عملي شدن توطئه هايشان نااميد كنند.
حجت الاسلام رباني از روحانيون و علما خواست در راه انجام وظيفه خويش كه همان رسالت پيامبران است بيش از گذشته تلاش و جوانان را هدايت كنند و اجازه ندهند نسل آينده ساز جامعه به تسخير شيطان در آيند.
وي در ادامه به فعاليت هاي مركز خدمات حوزه هاي علميه اشاره كرد و افزود: اين كانون در صدد است تا روحانيون و علما رسالت انبيا را بهتر انجام دهند و در اين راستا خدمات زيادي را به اين قشر ارائه مي دهد.
رييس مركز خدمات حوزه هاي علميه كشور اظهار كرد: وظيفه ما در اين مركز اين است تا جايي كه مي توانيم تلاش كنيم تا روحانيون و علما رسالت ديني خود را بهتر انجام دهند.
در ادامه اين همايش از روحانيون و علماي پيشكسوت استان كردستان تجليل و قدرداني شد.
7348/1904/ 1257
۰ نفر