۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۲۶
کد خبر: 81746033
T T
۰ نفر
آثار راه يافته به جشنواره تئاتر استاني چهارمحال و بختياري مشخص شد

شهركرد-ايرنا-معاون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري،از راهيابي هشت اثر به جشنواره استاني تئاتر اين استان خبر داد.

نورالله بني مهدي دهكردي،روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: نمايشهاي پدرانه نوشته آرش عباسي به كارگرداني مرضيه زماني دهكردي از شهركرد ،پرسه در پژواك به نويسندگي و كارگرداني سعيد جوانبخت از فرخشهر ،خواهيم گريست نوشته پژمان رحيمي به كارگرداني مسلم سليمانيان چالشتري از شهركرد به اين جشنواره راه يافتند.
وي گفت:رقص شعله در زوزه باد به نويسندگي و كارگرداني وحيد حكمت پناه از فرخشهر ،سياه در سبز نوشته رضا ولي پور دهكردي به كارگرداني كاظم حيدري چالشتري از شهركرد،ماديان سياه نوشته و كارگرداني سارا اسماعيلي از شهركرد سه نمايش ديگري هستند كه به بخش پاياني اين جشنواره راه يافته اند.
بني مهدي يادآور شد:نمايش قصه ما به سر رسيد به نويسندگي و كارگرداني پژمان شباني از بروجن و صدا اين همه ترسان نوشته مسلم سليمانيان چالشتري و كارگرداني مصطفي محمدي فارساني از فارسان دو اثر ديگر اين جشنواره مي باشند.
معاون اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يادآور شد:40اثر به اين جشنواره اثر شد كه در نهايت 20 اثر به مرحله بازخواني راه يافت و از اين ميان هشت اثر از سوي هيات داوران انتخاب و معرفي شد.
بني مهدي تاكيد كرد:اين جشنواره از 24تا 28 شهريورماه در شهركرد با حضور گروه هاي تئاتر استان برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا،هيات بازبين اين جشنواره متشكل از احمد شاهين فر، كوروش احمدي و اميد بسيم بود.
2097