۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۱۱
کد خبر: 81751288
T T
۰ نفر
جشن عاطفه ها در استان اصفهان برگزار می شود

اصفهان - ایرنا - جشن عاطفه ‌ها همزمان با سراسر كشور در روزهای 26 و 27 شهریور در استان اصفهان برگزار می شود. سطح استان و هشتم مهرماه در مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی و اطلاع ‌رسانی كمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان روز دوشنبه اعلام كرد: جشن عاطفه ‌ها در این استان همزمان با سراسر كشور و با شعار« مهر در انتظار همدلی» در دو مرحله برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش ، مرحله دوم جشن عاطفه ها هشتم شهریور در مدارس برگزار می شود.
كمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اضافه كرد: این جشن با همكاری سازمان صدا و سیما، پایگاههای بسیج، آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش‌ آموزی و مساعدت انجمن اولیا و مربیان برگزار می ‌شود.
این كمیته افزود: كمیته امداد استان اصفهان با استفاده از 20 سال تجربه در برگزاری جشن عاطفه ها، برای مشاركت خیرخواهانه و خداپسندانه مردم استان اصفهان همانند سالهای گذشته اقدام به ایجاد پایگاه در معابر، مساجد و میادین خواهد كرد.
براساس اعلام كمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان پایگاههای جمع آوری كمك های مردمی به دانش آموزان نیازمند روز 26 شهریور در خیابان ها و میادین شهرهای استان و روز 27 شهریور در محل برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد.
بر این اساس، در كنار پایگاههای كمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ، غرفه‌های فروش لوازم التحریر ایرانی اسلامی و دیگر ملزومات مورد نیازدانش‌ آموزان عرضه خواهد شد.
همچنین بمنظور ترویج فرهنگ نوعدوستی، احسان و نیكوكاری در بین دانش آموزان، جشن عاطفه ها روز هشتم مهر با به صدا درآمدن زنگ عاطفه‌ ها در مدارس استان، برگزار می شود.
2093