۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۹:۴۱
کد خبر: 81759634
T T
۰ نفر
راه اندازي نمايشگاه دائمي محصولات زنان سرپرست خانوار در دستور كار است

شهرري ـ ايرنا ـ شهردار منطقه 20 تهران گفت: راه اندازي نمايشگاه دائمي محصولات توليدي زنان سرپرست خانوار در منطقه 20 تهران در دستور كار است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، منصور كتانباف در حاشيه بازديد از هفتمين نمايشگاه زنان و توليد ملي، با اشاره به اينكه در سال جديد زمينه اشتغال 500 نفر از بانوان سرپرست خانوار را فراهم خواهيم كرد، افزود: به منظور معرفي و عرضه محصولات توليدي اين بانوان توليدكننده، راه اندازي مركز خريد دائمي را در دستور كار داريم.
وي با بيان اينكه هدف از ايجاد اين مركز خريد فروش بدون دغدغه محصولات توليدي اين بانوان است افزود: حمايت از كارآفرينان و به ويژه بانوان سرپرست خانوار توليد كننده از اولويت هاي مديريت شهري است.
كتانباف گفت: با توسعه مراكز مهارت آموزي كوثر و كارآفريني در سال گذشته موفق شديم تعداد بانوان سرپرست خانوار توليد كننده را به بيش از هزار نفر افزايش دهيم تا زمينه استقلال اقتصادي و توانمندسازي آنها به خوبي فراهم شود.
مشاور اموربانوان شهردار منطقه 20 نيز با اشاره به اينكه هفتمين نمايشگاه زنان و توليد ملي به دست كارآفرين نمونه شهر تهران از بانوان سرپرست خانوار منطقه بيست افتتاح شد، گفت: كيفيت محصولات توليدي مراكز مهارت آموزي كوثر و كارآفريني مطلوب است به نحوي كه منطقه 20 بيشترين قراردادها را با برندهاي مطرح شهر تهران دارد.
معصومه پورنظري ادامه داد: مشاوره هاي تحصيلي، پزشكي و تغذيه اي، ارائه آموزش هاي شهروندي و كارگاه هاي آموزشي سبك زندگي، جشنواره هاي فرهنگي و اجتماعي از جمله برنامه هاي اجتماع محوري است كه به صورت مستمر براي بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها از سوي مديريت شهري انجام مي شود.
هفتمين نمايشگاه زنان وتوليد ملي كه به معرفي محصولات زنان سرپرست خانوار مي پردازد تا 27 شهريور در بوستان گفتگو در منطقه 20 تهران داير است.ك/1
6139