۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۳۱
کد خبر: 81769488
T T
۰ نفر
ملت ایران با ولایت مداری و خودباوری در دفاع مقدس دشمن را شكست داد

كرج - ایرنا - معاون قرار گاه ثارالله تهران گفت: امكانات دفاعی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار اندك بود اما مردم ایران با ایمان، ولایت مداری، خودباوری، استقامت و ایثار دشمن را شكست دادند.

به گزارش ایرنا سردار علیرضا ربیعی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح ساوجبلاغ استان البرز افزود: قدرت ایمان مردم و هدایتگری امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی دربرابر استكبار شد، زیرا انقلاب ملت ایران ریشه در نهضت امام حسین (ع ) و تعالیم دینی و قرآنی دارد.
وی ادامه داد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت كرد كه تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می كند و امروز نیز با تبعیت محض از ولایت این راه را ادامه می دهد.
وی به اهداف دشمن در آغاز جنگ علیه ایران پرداخت و افزود: رژیم بعثی صدام كه مورد حمایت ویژه كشورهای استكباری بود فقط به دنبال اشغال بخشی از خاك ایران نبود بلكه این رژیم با حمایت استكبار جهانی در پی نابودی نظام اسلامی بود.
معاون قرار گاه ثارالله بیان كرد: ملت ایران در این سال ها به دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است كه با وحدت ، همدلی ، ولایت مداری و تحمل فشار های سیاسی، اقتصادی از انقلاب اسلامی دست نمی كشد و ادامه دهنده راه امام و شهداست.
ربیعی گفت: در جنگ تحمیلی 60 كشور با تمام امكانات و تجهیزات از صدام حمایت كردند ولی امروز به لطف پروردگار و تلاش فرزندان انقلاب ، ایران از نظر نظامی به كشوری قدرتمند تبدیل شده است.
وی با اشاره به درس های بزرگ انقلاب اسلامی به مردم دنیا یادآور شد: مبارزه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) درس مقاومت و ایستادگی به همه آزادیخواهان آموخت و زمینه ساز بیداری اسلامی در دنیا شد.
ربیعی ادامه داد: دشمنان می دانند كه توان مقابله نظامی با ایران را ندارند، پس از طریق جنگ نرم می كوشند به انقلاب و نظام ضربه بزنند كه لازم است به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری هم مردم و هم مسوولان دقت خاصی داشته باشند تا با قدرت در این جنگ نیز دشمن را نا امید كنیم.
وی به راه انداختن جنگ های داخلی در خاورمیانه به دست گروه هایی چون داعش را ضربه زدن به موج بیداری اسلامی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دانست و گفت: همه این گروه ها با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی به وجود آمده است كه مسلمانان نباید در برابر این اقدامات ضد بشری سكوت اختیار كنند.
معاون قرارگاه ثارالله تهران همجنین گفت: در زمینه توافق هسته ای همه باید تابع خط و نظرات مقام معظم رهبری باشند؛ همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند در این بخش باید مراقب نفوذ سیاسی دشمنان باشیم.
در این آیین نیروهای سپاه ، انتظامی، بسیج كارگری، اداری و ورزشی با برگزاری رژه بخشی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان ساوجبلاغ در 35 كیلومتری غرب كرج مركز البرز قرار دارد.
2819/ 6155/ 1257
۰ نفر