۵ مهر ۱۳۹۴، ۹:۱۷
کد خبر: 81774526
T T
۰ نفر
رئيس كميته انقلابي انصارالله از نيروهاي مقاومت مردمي در جبهه هاي جنگ تقدير كرد

تهران- ايرنا- محمد علي الحوثي رئيس كميته عالي انقلابي انصار الله ضمن بازديد از جبهه هاي جنگ، از قهرماني هاي نيروهاي مقاومت مردمي يمن در اين جبهه ها به ويژه استان تعز تقدير و تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاري رسمي يمن (سبا)، رئيس كميته انقلابي عالي انصارالله با تقدير از قهرماني ها و شجاعت نيروهاي مقاومت مردمي يمن متشكل از ارتش و كميته هاي مردمي در دفاع از خاك و مردم يمن در مقابل تجاوز عربستان گفت: ما از قهرماني هاي شما درس استقامت، صبر و شجاعت مي گيريم چرا كه نشان داديد تعز سربلند، مخالف طرح هاي تروريستي مغاير با ارزش ها و اصول است.
رئيس كميته انقلابي عالي انصار الله در ادامه بر تداوم خنثي سازي توطئه هاي خارجي به هدف ويراني يمن تاكيد كرد.
محمد علي الحوثي با بازديد از پيروزي هاي نظامي نيروهاي مقاومت مردمي يمن در استان تعز، پيشروي ميداني نيروهاي يمني و پاكسازي مناطق مختلف از مزدوران عربستاني را بسيار عالي خواند.
وي با يادآوري نقش شهداي يمن در اين پيروزي ها، روحيه انقلابي نيروهاي ارتش و كميته هاي انقلابي براي پاكسازي استان تعز از تروريست هاي القاعده و مزدوران عربستاني را بسيار بالا دانست.
الحوثي تاكيد كرد كه تاريخ هرگز قهرماني هاي ارتش و كميته هاي مردمي يمن را فراموش نخواهد كرد و از آن درس عبرت خواهد گرفت زيرا در اين جهان كسي وجود ندارد كه بتواند اراده يمني ها را با داشتن چنين ارتش و كميته هايي تضعيف كند.
نيروهاي مقاومت مردمي يمن متشكل از ارتش و كميته هاي مردمي نيز با تقدير از بازديد رئيس كميته عالي انقلابي انصار الله از جبهه هاي جنگ و اطلاع از ميزان پيشرفت ها از حضور وي در جمع خود اظهار خشنودي كردند.
نيروهاي مقاومت مردمي بر تداوم مبارزات خود براي دفاع از خاك و مردم يمن تا ريشه كن كردن تجاوز و كوتاه كردن دست متجاوزان تاكيد كردند.
حملات عربستان و متحدانش به يمن كه از ششم فروردين سال جاري آغاز شده، تاكنون هزاران كشته و زخمي برجاگذاشته است.
خاورم** 1453/1275