۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۵۰
کد خبر: 81775677
T T
۰ نفر
نیلوفر اردلان: زنان ایران در فوتسال جهانی هم خواهند درخشید

تهران - ایرنا - بازیكن تیم ملی فوتسال بانوان ایران،گفت: هرچند سطح رقابت های جام جهانی فوتسال با مسابقات آسیایی این رشته قابل مقایسه نیست اما اطمینان دارم، زنان فوتسالیست ایران در عرصه جهانی نیز موفق خواهند بود.

به گزارش ایرنا،نیلوفر اردلان كه بنا به دلایل شخصی و خانوادگی نتوانست تیم ملی فوتسال زنان ایران را در رقابت های آسیایی مالزی همراهی كند، روز یكشنبه با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از هم تیمی های خود پس از كسب عنوان قهرمانی آسیا، استقبال كرد.
اردلان در گفت و گو با خبرنگاران،خاطرنشان كرد: خدا را شكر می كنم كه تیم ملی فوتسال زنان ایران و دوستان خوبم در آسیا به قهرمانی دست یافتند،بسیار دوست داشتم به عنوان عضو كوچكی از تیم، همراه دیگران باشم و برای ایران و پرچم كشورم افتخار آفرینی كنم.
این بازیكن تیم ملی فوتسال زنان كشور با اشاره به اینكه همراهی نكردن تیم ملی در قهرمانی آسیا مانعی برای ادامه تمرینات آماده سازی وی نبوده است،گفت: خدا را شكر می كنم با تلاشی كه بازیكنان در مسابقات از خود نشان دادند،تیم از نبود من متضرر نشد.
اردلان درخصوص حمایت ها از تیم فوتسال زنان ایران عنوان كرد: باید از خانم شهرزاد مظفر و فریده شجاعی كه سالهای قبل این تیم را تشكیل دادند، تشكر كنم و معتقدم حمایت های خوب فدراسیون نقش مهمی در قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران داشت.
وی در ادامه همچنین از مسوولان ذیربط خواست از مجاری قانونی نسبت به حل مشكل خروج از كشور وی اقدام كنند.
گفتنی است، بازیكنان تیم ملی ایران بعد از ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) جام قهرمانی مسابقات آسیایی را در اختیار نیلوفر اردلان قرار دادند و یكی از بازیكنان نیز مدال طلای خود را به گردن وی آویخت.
ورزشی**3783**9029**1379