۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰
کد خبر: 81792483
T T
۰ نفر
بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری كانون پرورش فكری سمنان تكمیل شد

سمنان - ایرنا - همزمان با هفته ملی كودك و با افتتاح سالن آمفی تئاتر به دست مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كشور، مجتمع فرهنگی هنری كانون پرورشی سمنان تكمیل شد.

مدیركل كانون پرورش فكری كودكانان و نوجوانان استان سمنان در آئین افتتاح این مجتمع گفت: این مجتمع با هزار و 945 مترمربع زیربنا، مصوبه سفر رهبری به سمنان است.
مهدی جمال خاطرنشان كرد: بخش اول این مجتمع شامل دو بخش كتابخانه های كودكان و نوجوانان، كارگاه های سفالگری، نقاشی، نجوم، پویانمایی، خوشنویسی و ...همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در خرداد 94 افتتاح شد.
وی ادامه داد: بخش دوم مجتمع فرهنگ هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان سمنان شامل سالن آمفی تئاتر 200 نفره در 345 مترمربع احداث شد و در مجموع برای این هزار و 500 مترمربع محوطه سازی و دیواركشی انجام شده است.
جمال گفت: اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این مجموعه 22 میلیارد ریال بوده است.
مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان سمنان، با اشاره به اجرای عمرانی مجتمع فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان سمنان توسط اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان، گفت: سالن آمفی تئاتر این مجموعه دارای به روزترین فناوری های صوتی و تصویری و سامانه های گرمایشی و سرمایشی است.
ابوالفضل دربانی مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این آئین تاكید كرد: برای احداث سالن آمفی تئاتر مناسب و به روز، حدود یكسال مطالعه انجام شد و اجرای پروژه عمرانی آن نیز سه ماهه انجام شد.
علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كشور، محمد وكیلی استاندار، علیرضا خسوری نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم(عج)، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان سمنان به همراه كودكان و نوجوانان در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان سمنان حضور داشتند.ك/2
6103