۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸
کد خبر: 81797070
T T
۰ نفر
عضو مجلس خبرگان:اتحاد و همبستگي امت اسلام به بركت خون شهداست

دزفول - ايرنا - نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري گفت:وحدت امت اسلامي در جهان به بركت خون شهدا حاصل شده و اين اتحاد دشمن را به عجز كشانده است.

به گزارش ايرنا آيت الله محسن حيدري شامگاه دوشنبه در يادواره شهداي پايگاه مقاومت بسيج روستاي محمدبن جعفر طيار (ع) در محل اين بقعه افزود:به گفته قرآن شهدا زنده اند و حيات آنها آثار فراواني دارد.
وي با اشاره به اينكه شهدا موجب حركت و پويايي جامعه مي شوند گفت:شهدا با نوراني كردن دلها و معنويت بخشيدن به جامعه موجب پويايي و عزت انقلاب اسلامي شده اند.
آيت الله حيدري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع حرم و شهداي روستاي محمدبن جعفر(ع) افزود:جمهوري اسلامي به بركت خون شهدا از سد تحريم هاي مختلف اقتصادي،سياسي،نظامي ،هجمه هاي فرهنگي ،جنگ نرم و جنگ سخت گذشت و همچنان قوي و استوار به راه خود ادامه مي دهد.
نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه شهدا با حيات و آثار خود امت اسلام را زنده نگه داشته اند گفت:در حال حاضر مرزهاي جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهدا در محدوده جغرافيايي خلاصه نمي شود بلكه تا سوريه ،لبنان ،يمن و عراق گسترش يافته كه اين نشانه اقتدار و قدرت نظام جمهوري اسلامي است.
آيت الله حيدري به جانفشاني سرداران شهيد ايران اسلامي در كشورهاي منطقه عليه تروريست هاي تكفيري داعشي اشاره كرد و گفت:شهيدان همداني،كجباف،حياري و جنت مكان در راه دفاع از امنيت ملي ايران شهيد شدند .
نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري هدف داعش در عراق و القاعده و تروريست هاي وابسته به آل سعود در سوريه را رسيدن به هدف خود و تجاوز به ايران دانست و گفت:داعش وابسته به اسراييل و آل سعود يهودي ويهودي زاده است و نه مسلمان است و نه عرب است كه به عنوان دو غده سرطاني غلامان حلقه به گوش اسراييل شده اند.
آيت الله حيدري آل سعود و داعش را سربازان دشمن در بين امت اسلامي معرفي كرد و ابراز اميدواري نمود بزودي موانع برداشته شده و قدرت هاي دروغين پايين كشيده خواهند شد.
وي همچنين به موضوع برجام اشاره كرد و گفت:شش كشور همراه با اتحاديه اروپا در مقابل ايران قرار گرفته اند كه تمام تلاش خود را براي ساقط كردن ايران بكار گرفته اند اما با هوشياري مقام معظم رهبري و خطوط قرمزي كه ايشان مشخص كردند دشمن نتوانست به هدف خود برسد.
وي با اشاره به اينكه برجام داراي نقاط مثبت و منفي مي باشد افزود:چه دشمن راضي باشد چه راضي نباشد پيروزي از آن ملت ايران است .
آيت الله حيدري همچنين ياد شهداي مدافع حرم كه با جانفشاني به مقامات بالايي رسيدند را گرامي داشت.
در اين يادواره كه با تشييع نمادين دو شهيد گمنام معراج شهداي اهواز همراه بود از خانواده معظم شهدا تجليل شد.
مداحي و تجليل از مادران شهداي مدافع حرم از ديگر برنامه هاي اين يادواره بود.
7278/6068