۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
کد خبر: 81799007
T T
۰ نفر

رييس بنياد نخبگان استان كردستان منصوب شد

۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
کد خبر: 81799007
رييس بنياد نخبگان استان كردستان منصوب شد

سنندج- ايرنا- طي حكمي از سوي دكتر سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهوري و رييس بنياد ملي نخبگان، دكتر رحمت صادقي به عنوان رييس بنياد نخبگان كردستان منصوب شد.

به گزارش ايرنا، در حكم دكتر ستاري خطاب به دكتر صادقي آمده است: نظر به تمهيد و تسهيل شكوفايي و ثمربخشي نخبگان در استان كردستان و ايجاد و تقويت همفكري و همكاري ميان نخبگان و مسوولان آن استان و با توجه به مراتب علمي، تعهد و كارآمدي كه از آن برخورداريد، جنابعالي را به عنوان رييس بنياد نخبگان استان كردستان منصوب مي نمايم.
در ادامه اين حكم آمده است: شايسته است با اتكال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنياد ملي نخبگان، آيين نامه تاسيس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هيات امناي بنياد و با بهره مندي از مشاوره نخبگان و صاحبان استعدادهاي برتر در سطوح مختلف، به هماهنگي امور مربوط به نخبگان و كمك به شناسايي و شكوفايي استعدادهاي برتر و پشتيباني از تلاش هاي ذي قيمت آنان با استفاده بهينه از توانمندي هاي گسترده و ارزشمند استان همت گماريد.
بديهي است استاندار محترم و روسا و مديران محترم دانشگاه ها و مراكز علمي، فرهنگي و صنعتي استان همكاري شايسته را با جنابعالي مبذول خواهند داشت.
توفيق جنابعالي را در انجام اين مسووليت خطير از خداوند متعال خواستارم.
در پايان اين حكم آمده است: شايان ذكر است بدينوسيله از زحمات جناب آقاي دكتر صالح اديبي و خدمات ارزنده ايشان در دوران تصدي مسووليت، كمال تشكر به عمل مي آيد.
دكتر صالح اديبي، رييس سابق بنياد نخبگان استان كردستان، به عنوان اولين سفير اهل‌سنت كشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران در كشورهاي ويتنام و كامبوج تعيين شد.ك/1
7348/1904