۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81814623
T T
۰ نفر
قاتل فراری پس از حمله به پلیس به ضرب گلوله از پا درآمد

سبزوار- ایرنا- فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به شناسایی مخفیگاه چند قاچاقچی و قاتل فراری در تهران گفت: قاتل فراری در عملیات تعقیب و گریز و پس از حمله به ماموران انتظامی به ضرب گلوله از پا درآمد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: «الف . خ ' با بیش از 12 فقره سابقه كیفری صبح دیروز پس از درگیری با ماموران انتظامی سبزوار در تهران كشته شد.
وی با بیان اینكه فرد مزبور در آخرین اقدام خود مبادرت به قتل یكی از شهروندان سبزوار كرده بود اظهار كرد: عملیات دستگیری این فرد و اعضای باند چهار نفره وی پس از بررسی پرونده شرارت های آنها در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.
وی گفت: در این ارتباط تمام نقاط اختفا، پاتوق ها و افراد مرتبط با آنها شناسایی و مورد كنترل و مراقبت قرار گرفت و با تحقیقات میدانی و كسب اطلاع از مخبران محلی مطلع شدیم كه فرد مزبور برای اختفا و فرار از دست ماموران به محلی در شهر تهران گریخته است كه با نیابت قضایی، گروهی متشكل از زبده ترین ماموران انتظامی سبزوار برای دستگیری وی به تهران اعزام شدند.
فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینكه عملیات دستگیری این فرد 10 روز به طول انجامید افزود: این قاتل و شرور فراری كاملا حرفه ای بود به طوری كه برای ارتباط با همدستان خود از 12 خط تلفن همراه استفاده و به طور مداوم محل اختفای خود را تغییر می داد.
سرهنگ هاشمی اظهار كرد: طی عملیات تعقیب و گریز در شهرستان تهران، متهمان كه قصد فرار با خودرو سواری پراید را داشتند توسط ماموران متوقف شده و با سلاح سرد به سوی ماموران حمله ور شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات سه تن از متهمان به ضرب گلوله ماموران انتظامی كشته و یك نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی با بیان اینكه هر چهار متهم دارای سابقه كیفری و قضایی با بیش از 10 فقره هستند افزود: پس از انجام این عملیات بازار شایعات توسط عده ای داغ شد و برخی رسانه ها نیز با سیاه نمایی قصد انحراف عملیات پلیس را دنبال كردند.
فرمانده انتظامی سبزوار اخبار اعلام شده از سوی برخی رسانه ها مبنی بر بازداشت ماموران انتظامی سبزوار در تهران را كذب دانست و گفت: دادستانی و فرمانده انتظامی كشور از ماموران این عملیات تقدیر كرده و آنها در حمایت كامل هستند.
وی اظهار كرد: فهرستی از افراد سابقه دار شهرستان تهیه شده و از آنها خواسته شده است كه با توبه به اجتماع بازگردند، در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد.
سبزوار در 237 كیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/ 6053/1772
۰ نفر