۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷
کد خبر: 81815795
T T
۰ نفر
تداوم كاهش دما و ادامه بارش ها در گیلان تا اوایل هفته آینده

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان از تداوم كاهش دما و ادامه بارش ها در استان تا اوایل هفته پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان كرد: نقشه های پیش یابی، حاكی از تقویت سامانه سرد و بارش زا در منطقه است كه پیآمد آن، بارش باران و وزش باد (گاهی شدید) ، مه و روند كاهش دما است.
وی ادامه داد: به تدریج با تشدید شرایط از امروز تا یكشنبه هفته آینده، ضمن تداوم بارش ها و كاهش دمای مجدد، در ارتفاعات بارش برف نیز مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان ، آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا (پنجشنبه) آسمان را ابری همراه با بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) پیش بینی كرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به آستارا با 15 درجه سلسیوس و كمینه دما را مربوط به ماسوله با 9 درجه سلسیوس عنوان كرد.
غلامی گفت: بیشینه و كمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 19 و 14 درجه سلسیوس ثبت شده است.
وی خاطرنشان كرد: بیشترین میزان بارش باران در گیلان در شبانه روز گذشته ، مربوط به كیاشهر با 12 میلیمتر و پس از آن شهرهای ماسوله با 10 و هشت دهم و جیرنده با 9 و 9 دهم میلیمتر بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره كل هواشناسی گیلان اضافه كرد: در ایستگاه كشاورزی رشت نیز در شبانه روز گذشته، 9 و پنج دهم میلیمتر بارندگی ثبت شده است.ك/3
7294/2007
۰ نفر