۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱
کد خبر: 81820289
T T
۰ نفر
حضور كرمانشاه در هفتمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري كشور

كرمانشاه - ايرنا - معاون سرمايه گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي كرمانشاه از حضور اداره كل ميراث فرهنگي استان در هفتمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري كشور در جزيره كيش خبر داد.

اصغر رشنو روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از اختصاص هفت غرفه به اين اداره كل در نمايشگاه خبر داد و اظهار كرد: چهار غرفه در ارتباط با هتل ها و سه غرفه نيز در خصوص فعاليت هاي اداره كل ميراث فرهنگي استان در نمايشگاه جزيره كيش بر پا مي شود.
وي هدف از شركت در اين نمايشگاه را معرفي نقاط بكر و جذاب سرمايه گذاري در استان اعلام كرد و تصريح كرد: كرمانشاه داراي 50 منطقه نمونه گردشگري است و اگر اين مناطق به خوبي معرفي شوند بي شك شاهد جذب بسياري از سرمايه گذاران خواهيم بود.
به گفته معاون سرمايه گذاري و تامين منابع ميراث فرهنگي استان كرمانشاه، تاكنون برخي از اين مناطق مورد استقبال سرمايه گذاران واقع شده و يا براي سرمايه گذاري به آنان واگذار شده و بايد زيرساخت هاي توسعه گردشگري در استان به ويژه در زمان پساتحريم را به خوبي فراهم كنيم.
رشنو از حضور همه استان ها و شركت هاي معتبر با برند خاص گردشگري در داخل و حتي خارج از كشور در اين نمايشگاه خبر داد و اظهار كرد: هفتمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري كشور از 18 تا 21 آبان ماه سال جاري در كيش برگزار مي شود.
دومين نمايشگاه بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي همزمان با هفتمين نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري با حضور 200 شركت معتبر داخلي و خارجي در كيش برگزار مي شود.
تاكنون بيش از چهارهزار اثر تاريخي در استان كرمانشاه شناسايي شده كه بيش از 2 هزار و200 اثر آن ثبت ملي شده است.
مجموعه آثار تاريخي بيستون تنها اثر ثبت شده جهاني استان كرمانشاه به شمار مي رود.
8066/7460/8066