۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶
کد خبر: 81820369
T T
۰ نفر
دهلران براي استقبال از زائران اربعين حسيني آماده است

ايلام - ايرنا - فرماندار دهلران از آمادگي اين شهرستان مرزي براي استقبال از زائران اربعين حسيني خبر داد و گفت: تلاش مي كنيم با برنامه ريزي و اتخاذ تدابير مناسب، امسال خدمت رساني بهتر و بيشتري به زوار عتبات عاليات داشته باشيم.

به گزارش ايرنا، اميدعلي سبزي روز يكشنبه در نشست هماهنگي ستاد اسكان و استقبال از زائرين اربعين حسيني در اين شهرستان اظهار كرد: با برنامه ريزي و پيگيري هاي مسئولان و تلاش و جديت ستادهاي مردمي اربعين، تدارك خوبي براي ميزباني از زوار در اين منطقه انديشيده ايم.
وي با اشاره به استقبال خوب مردم دهلران از زوار عتبات عاليات در اربعين سال گذشته افزود: مردم اين شهرستان مرزي همچون سال‌هاي دفاع مقدس امسال نيز آماده پذيرايي مطلوب از زوار اربعين حسيني هستند.
سبزي بر ضرورت استفاده از همه ظرفيت‌هاي شهرستان و بسيج امكانات براي پذيرايي از زائرين حرم اباعبدالله الحسين(ع) تاكيد كرد و گفت: با همكاري و تلاش دستگاه‌هاي اجرايي و از همه مهم تر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائرين بهتر از گذشته خواهيم بود.
وي بر ضرورت تامين زيرساخت هاي محل استقبال از زائرين در دهلران تاكيد و يادآور شد: سرويس دهي مناسب به زوار، ساماندهي نذورات مردمي، اطلاع رساني و ارائه خدمات بهداشتي و درماني بايد مد نظر متوليان امر باشد.
فرماندار دهلران با اشاره به نقش مهم ستاد مشاركت هاي مردمي اربعين در اين شهرستان تاكيد كرد: همكاري و همراهي مردم در قالب ستادهاي مردمي با مسئولان از نكات حائز اهميت استقبال و پذيرايي از زوار است.
سال گذشته بيش از يك ميليون و 500 هزار زائر عتبات عاليات در ايام منتهي به اربعين از مرز مهران تردد كردند و امسال پيش بيني مي شود اين ميزان تا دو ميليون نفر افزايش يابد.
شهرهاي مختلف استان ايلام از هم اكنون خود درا براي ميزباني از زوار آماده مي كنند و شهرستان مرزي دهلران نيز بدليل قرار گرفتن در مسير تردد زائران حرم حسيني براي اين منظور آماده شده است.
7175/9002