۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸
کد خبر: 81822150
T T
۰ نفر
جنایات رژیم صهیونیستی در حق كودكان فلسطینی بی پاسخ نخواهد ماند

تهران-ایرنا- وزارت خارجه تشكیلات خودگردان فلسطین هشدار داد: جنایات رژیم صهیونیستی در حق كودكان فلسطینی بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری النشره دربیانیه این وزارت آمده است: قلع و قمع و كشتار عامدانه كودكان ونوجوانان فلسطینی وشلیك تیر مستقیم به آنان ،بازداشت ، ترور و محروم كردن آنها از تحصیل بی پاسخ نخواهد ماند.
این بیانیه می افزاید: این جنایتها درحق كودكان ونوجوانان نشاندهنده بی تعهدی رژیم اشغالگر صهیونیستی وتشكیلات قضایی وسیاسی آن به معاهدات و قوانین و مبانی حقوق بین الملل درزمینه رعایت حقوق كودكان و حقوق بشر به طور كلی است ، این جنایتها نشان از حضیض انحطاط اصول اخلاقی وانسانی نزد صهیونیستهای اشغالگر ونظامیان مسوولان این رژیم در همه سطوح آن است .
این بیانیه ادامه داد: وضعیت جاری در سرزمینهای فلسطینی همچنین نشانگر بی اعتنایی جامعه بین الملل و اكتفا به محكوم كردن لفظی بدون برداشتن هیچگونه اقدام عملی برای حمایت از كودكان ما و محاكمه عاملان كشتار آنان و تشكیلات رژیم صهیونیستی است .
وزارت خارجه تشكیلات خودگردان فلسطین از سازمانها مجامع حقوقی بین الملل فعال درزمینه حقوق كودك و انسان دعوت كرد به فلسطین بیایند و ازنزدیك با جنایات رژیم صهیونیستی آشنا شده و دراین باره تحقیق كنند.
سیاستهای تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی درقبال بیت المقدس و طرح تقسیم زمانی و مكانی مسجدالاقصی از یكماه پیش موجی از اعتراضات گسترده فلسطینیان در مناطق مختلف فلسطین اشغالی را به راه انداخته است.
این اعتراضات كه انتفاضه قدس نام گرفته با واكنشهای شدیدنظامیان صهیوننیستی و كشتار علنی جوانان فلسطینی مواجه شده و تاكنون به شهادت 73فلسطینی و زخمی و دستگیر شدن هزاران نفر منجر شده است.
گروهای مختلف مردمی در جهان اسلام به ویژه در جهان عرب خواهان واكنش مناسب رهبران وسردمداران كشورهایشان درقبال رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین شده اند.
افكار عمومی جامعه بین المللی نیزخواهان پاسخگویی رژیم صهیونیستی در قبال این جنایات وتوقف سیاستهای تجاوزگرانه صهیونیستها درقبال فلسطینیان شده اند.
خاورم 6002**1566
۰ نفر