۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۷:۰۵
کد خبر: 81833215
T T
۰ نفر
پيروي از ولايت فقيه كشور را در مقابل توطئه هاي دشمنان حفظ مي كند

رشت - ايرنا - فرمانده سپاه قدس گيلان گفت: پيروي از ولايت فقيه كشور اسلامي ما را در مقابل توطئه هاي دشمنان انقلاب حفظ مي كند.

سردار محمد عبداله پور روز سه شنبه در آئين توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه آستانه اشرفيه تصريح كرد: امروز دشمنان انقلاب تلاش دارند تا با جنگ نرم افكار و اعتقادات پاك جوانان ما را مورد هجوم قرار دهند.
وي با بيان اينكه توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مي تواند ما را در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان حفظ كند افزود: آشنايي جوانان با حوزه هاي معرفتي و عقيدتي مي تواند در مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان انقلاب و نظام موثر باشد.
وي در ادامه با اشاره به نقش سپاه در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي اظهار داشت: اصلي ترين قدرت سپاه پاسداران در قالب بسيج مردمي به چشم مي خورد.
وي ارائه خدمت رساني به مردم را از جمله وظايف سپاه دانست و اظهار داشت: در اين خصوص سپاه با انجام طرحهاي مختلف اقتصادي و عمراني تلاش دارد تا در جهت خدمت رساني به مردم قدم بردارد.
سردار عبداله پور در ادامه با بيان اينكه همه مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد با اتحاد و وحدت در جهت توسعه كشور و خدمت به مردم گام بردارند اظهار داشت: سپاه در راه خدمت به مردم همواره با شجاعت در زمينه اجراي طرحهاي مختلف اقتصادي و عمراني ورود مي كند.
به گزارش خبرنگار ايرنا در ادامه اين آئين نيز ضمن قدرداني از تلاشها و زحمات سرهنگ پاسدار حسين مصطفي پور ، سرهنگ پاسدار حسن فيضيان به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه آستانه اشرفيه منصوب شد.
آستانه اشرفيه در شرق استان گيلان قرار دارد.ك/2
7287/6070